Scoops Skrevet 4. juli 2021 #1 Skrevet 4. juli 2021 Sikkert tatt opp mange ganger her før, men det får være. Jeg har aldri squirtet før, men i dag skjedde det altså, ble veldig mye søl. Dere som gjør dette, er det sånn at når det har skjedd en gang er det lettere for at det skjer igjen, eller blir det ofte med den ene gangen?
AnonymBruker Skrevet 4. juli 2021 #2 Skrevet 4. juli 2021 jeg har gjort det noen ganger, men ikke sånn at det skjer hver gang jeg må bli fingret på en helt spesiell måte for at det skal fungere og virker også bare når jeg liksom slapper helt av. som regel liker jeg å stramme musklene der nede og da skjer det ikke Ellers så har vi madrassbeskytter på vår seng. sånn at vi lett kan bytte den over tid om det blir søl og sånn. Anonymkode: bea5c...561
AnonymBruker Skrevet 4. juli 2021 #3 Skrevet 4. juli 2021 Må bli fingret innvendig av mannen for å squirte samtidig som jeg har utvendig stimuli. Da blir det spruting 90% av gangene. Bruker engangs tisselaken. Anonymkode: 4a123...22a
AnonymBruker Skrevet 4. juli 2021 #4 Skrevet 4. juli 2021 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): jeg har gjort det noen ganger, men ikke sånn at det skjer hver gang jeg må bli fingret på en helt spesiell måte for at det skal fungere og virker også bare når jeg liksom slapper helt av. som regel liker jeg å stramme musklene der nede og da skjer det ikke Ellers så har vi madrassbeskytter på vår seng. sånn at vi lett kan bytte den over tid om det blir søl og sånn. Anonymkode: bea5c...561 Må også si at noen ganger faktisk betyr noen ganger, det er kanskje sånn 3-4 ganger (etter første gang) på kanskje 30 samleier. men samboeren har jo også prøvd å få meg til å gjøre det i sånn 8år, men det er først da vi har funnet ut av hva som skal gjøres for å få det til min samboer tenner på det, så det blir mer sånn at han har veldig lyst til å få meg til å squirte så har han gjort det (jeg gjør det ikke bare plutselig). Anonymkode: bea5c...561
Fioljenta Skrevet 4. juli 2021 #5 Skrevet 4. juli 2021 Scoops skrev (13 minutter siden): Sikkert tatt opp mange ganger her før, men det får være. Jeg har aldri squirtet før, men i dag skjedde det altså, ble veldig mye søl. Dere som gjør dette, er det sånn at når det har skjedd en gang er det lettere for at det skjer igjen, eller blir det ofte med den ene gangen? Ja. Det skjer lettere hvis det først har skjedd ifølge noen forskningsartikler jeg har lest. (Jeg har skrevet litt mer om squirting her) Det blir lett mye søl. Vi har sånn tisselaken fra Jysk under vårt vanlige laken. Bare sånn i tilfelle. 😂 2
Scoops Skrevet 4. juli 2021 Forfatter #6 Skrevet 4. juli 2021 AnonymBruker skrev (28 minutter siden): jeg har gjort det noen ganger, men ikke sånn at det skjer hver gang jeg må bli fingret på en helt spesiell måte for at det skal fungere og virker også bare når jeg liksom slapper helt av. som regel liker jeg å stramme musklene der nede og da skjer det ikke Ellers så har vi madrassbeskytter på vår seng. sånn at vi lett kan bytte den over tid om det blir søl og sånn. Anonymkode: bea5c...561 Jeg og liker og stramme musklene der, men nå gjorde jeg ikke det og da skjedde det 1
Scoops Skrevet 4. juli 2021 Forfatter #7 Skrevet 4. juli 2021 Fioljenta skrev (16 minutter siden): Ja. Det skjer lettere hvis det først har skjedd ifølge noen forskningsartikler jeg har lest. (Jeg har skrevet litt mer om squirting her) Det blir lett mye søl. Vi har sånn tisselaken fra Jysk under vårt vanlige laken. Bare sånn i tilfelle. 😂 Er det jeg og har lest, men kjenner jeg ikke er helt sikker på om jeg vil det skal skje igjen. Det var jo veldig og godt da men vet ikke helt om jeg vil oppleve det flere ganger
AnonymBruker Skrevet 4. juli 2021 #8 Skrevet 4. juli 2021 Det hjelper sikkert å drikke mye vann og være tissatrengt. Anonymkode: 9490d...16f 4
Gjest Elder Millennial Skrevet 4. juli 2021 #9 Skrevet 4. juli 2021 Jeg prøver og prøver, men får det ikke til🤷♀️ Hva gjør jeg galt😅🙈🤭🤷♀️
Scoops Skrevet 4. juli 2021 Forfatter #10 Skrevet 4. juli 2021 AnonymBruker skrev (7 minutter siden): Det hjelper sikkert å drikke mye vann og være tissatrengt. Anonymkode: 9490d...16f Jeg hadde akuratt vært på do så blæren var tømt 2
Scoops Skrevet 4. juli 2021 Forfatter #11 Skrevet 4. juli 2021 Elder Millennial skrev (5 minutter siden): Jeg prøver og prøver, men får det ikke til🤷♀️ Hva gjør jeg galt😅🙈🤭🤷♀️ Jeg aner ikke, for jeg aner ikke hva som plutselig skjedde her heller😊
Gjest Elder Millennial Skrevet 4. juli 2021 #12 Skrevet 4. juli 2021 Hvis noe har en oppskrift eller en squirting for dummies bok så gi meg gjerne ett hint😅🙈
AnonymBruker Skrevet 4. juli 2021 #13 Skrevet 4. juli 2021 Elder Millennial skrev (7 minutter siden): Jeg prøver og prøver, men får det ikke til🤷♀️ Hva gjør jeg galt😅🙈🤭🤷♀️ jeg får det ikke til på meg selv fordi jeg må fingres en spesiell vinkel som jeg ikke kan fingre meg selv i jeg ligger på ryggen også har han liksom hånda med overflaten ned og har to fingre inni meg og trykker (ikke inn og ut men mer sånn at fingrene lukker og åpner seg mot dette punktet) på et spesielt punkt - sånn at hånden er nesten samme posisjon som når "Spiderman skyter nett". hjelper også å ha vibrator på klitten samtidig,også må jeg være helt avslappet i underlivet. har også skjedd et par ganger mens han er inni meg og da har det vært stilling som gjør at det masserer samme punktet Anonymkode: bea5c...561
AnonymBruker Skrevet 4. juli 2021 #14 Skrevet 4. juli 2021 Scoops skrev (10 minutter siden): Jeg hadde akuratt vært på do så blæren var tømt Er jo fortsatt piss 😀 Anonymkode: 9490d...16f 5
AnonymBruker Skrevet 4. juli 2021 #15 Skrevet 4. juli 2021 dette punktet er mer sånn like innenfor skjelden rett bak klitoris , så må liksom trykke inn mot underlivet. håndflaten opp i været. vannet kommer ut av hullet og ikke klitoris, så har ikke sammenheng med å gå på do. Anonymkode: bea5c...561
Scoops Skrevet 4. juli 2021 Forfatter #16 Skrevet 4. juli 2021 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Er jo fortsatt piss 😀 Anonymkode: 9490d...16f Det kan godt være, men blæren var som sagt tømt rett før, ikke luktet eller smakte det noe heller, og var så mye at det kan ikke bare ha vært det rett etter jeg hadde vært på do. 1
Gjest Elder Millennial Skrevet 4. juli 2021 #17 Skrevet 4. juli 2021 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): jeg får det ikke til på meg selv fordi jeg må fingres en spesiell vinkel som jeg ikke kan fingre meg selv i jeg ligger på ryggen også har han liksom hånda med overflaten ned og har to fingre inni meg og trykker (ikke inn og ut men mer sånn at fingrene lukker og åpner seg mot dette punktet) på et spesielt punkt - sånn at hånden er nesten samme posisjon som når "Spiderman skyter nett". hjelper også å ha vibrator på klitten samtidig,også må jeg være helt avslappet i underlivet. har også skjedd et par ganger mens han er inni meg og da har det vært stilling som gjør at det masserer samme punktet Anonymkode: bea5c...561 Skjønner, kan jo ikke annet enn å prøve igjen 😅 mannen stiller seg helt sikkert til disposisjon for ett lite forsøk.
AnonymBruker Skrevet 4. juli 2021 #18 Skrevet 4. juli 2021 3 minutter siden, AnonymBruker said: Er jo fortsatt piss 😀 Anonymkode: 9490d...16f Yeah right. Antar at du har lite erfaring med kvinner som squirter. Damene har som regel squirta meg rett i munnen, og det er ikke piss. Anonymkode: 476a2...eb4 3
AnonymBruker Skrevet 4. juli 2021 #19 Skrevet 4. juli 2021 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): dette punktet er mer sånn like innenfor skjelden rett bak klitoris , så må liksom trykke inn mot underlivet. håndflaten opp i været. vannet kommer ut av hullet og ikke klitoris, så har ikke sammenheng med å gå på do. Anonymkode: bea5c...561 min feil. det kommer selvfølgelig ut av klitten 😅 meg som bare tenker mer på at det kjennes som det kommer ut av hullet. Anonymkode: bea5c...561
Scoops Skrevet 4. juli 2021 Forfatter #20 Skrevet 4. juli 2021 Elder Millennial skrev (2 minutter siden): Skjønner, kan jo ikke annet enn å prøve igjen 😅 mannen stiller seg helt sikkert til disposisjon for ett lite forsøk. Jeg og lå på rygg, og han var inni meg og jeg vippet bekkenet litt opp og da skjedde det her
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå