AnonymBruker Skrevet 4. juli 2021 #1 Skrevet 4. juli 2021 Hei. Jeg lurer på om det er noen her som har eller har hatt vaginisme. Jeg lurer på om jeg kan ha fått det. For ca fire år siden ble jeg utsatt for overgrep fra eksen min. Siden da har jeg hatt moderate plager ifbm sex (psykisk) men ikke slik at jeg ikke har kunnet gjennomføre samleie. Nå først har det plutselig skjedd at det er umulig for meg. Får den rett og slett ikke inn, det er som en stengt murvegg som ikke lar seg gjennomtrenge, selv om jeg har lyst. Har vært sånn i kanskje fire mnd. J29 så dere med bekreftet vaginisme, hvordan oppleves det? Anonymkode: 2e189...469
AnonymBruker Skrevet 4. juli 2021 #3 Skrevet 4. juli 2021 Jeg har det, og symptomene høres riktig ut hvertfall😣 Anonymkode: 61d0b...2f6
AnonymBruker Skrevet 5. juli 2021 #4 Skrevet 5. juli 2021 Jeg har hatt vaginisme, og det var akkurat slik du beskriver det. Dra til legen/gynekolog! Det er absolutt gode sjanser for å bli frisk. Anonymkode: b74c5...9c8
AnonymBruker Skrevet 5. juli 2021 #5 Skrevet 5. juli 2021 Du må til en gynekolog, høres ut som vaginisme. Du må ikke forsøke å presse seg til å ha sex nå, det gjør vondt verre. Få hjelp av gynekologen først. Anonymkode: 818ea...eb8
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå