Gå til innhold

Hudproblemer

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Noen som har tips til hudpleie til denne type hud? Har slitt med sånn type hud veldig lenge nå og vet ikke hva som hjelper. Har oppsøkt lege uten hell18DEF4D4-7528-4DE2-9482-F1A727878948.thumb.jpeg.88df72b6f6fb1ff31e1eb7cf2bd15150.jpeg

Anonymkode: 0008d...c11

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Kviser? Det er hormonelt. Enten noe du spiser eller så er det tull i hormonbalansen din. Spiser du f.eks mye kjøtt og meieriprodukter?

Anonymkode: cb6ba...7dd

Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Kviser? Det er hormonelt. Enten noe du spiser eller så er det tull i hormonbalansen din. Spiser du f.eks mye kjøtt og meieriprodukter?

Blir så matt av at folk skal leke at de har peiling. Kviser i pannen er IKKE hormonelt, da vil ofte knisende komme på hake og kjeve parti. Det du ser på bilde er ikke kviser heller. TS. Jeg anbefaler deg å få en skikkelig rens hos hudpleier og kjøpe retinol produkter eller andre sterke produkter som er tilpasset din hud. 

AnonymBruker
Skrevet
2 hours ago, indigob said:

Blir så matt av at folk skal leke at de har peiling. Kviser i pannen er IKKE hormonelt, da vil ofte knisende komme på hake og kjeve parti. Det du ser på bilde er ikke kviser heller. TS. Jeg anbefaler deg å få en skikkelig rens hos hudpleier og kjøpe retinol produkter eller andre sterke produkter som er tilpasset din hud. 

Det blir jeg også. Du har åpenbart ikke peiling. Men å gi tips om dyr behandling er vel greit?

AnonymBruker
Skrevet

Huden gjenspeiler tarmen, så ville begynt der. 

Jeg har helt plettfri og glatt hud, ingen rynker og trenger ikke krem. Jeg spiser ikke noe gluten, melkeprodukter eller egg. Det har hjulpet veldig. 

Jeg drikker mye vann med lime eller sitron. Følger Anthony William medical medium på nettet og Instagram. Han anbefaler sellerijuice også. Det er fantastisk å drikke for huden. 

Alle kremer i verden hjelper ikke. Du må fikse kroppen innenfra med mat og drikke. 

Anonymkode: b046c...cc2

AnonymBruker
Skrevet

Riktig kosthold vil hjelpe. Mye billigere enn dyre kremer og hudspesialist og bra for kropp ☺️

Vil du ikke det så kan du gå til hudlege og bruke hudkremer og div. Ofte kommer jo problemet tilbake da det kommer inne fra, ikke utenfra og produkter er kun for å dekke over symptomer. 

Jeg har fått veldig fin hud etter jeg endret kostholdet, hadde tidligere en del kviser i ansiktet, fet hud og hudormer. For å vaske huden morgen og kveld bruker jeg Cocos olje med eterisk olje og renser det bort etter det har sittet der noen minutter. Bruker også Cocos til å fjerne mascara. Det er alt av produkter jeg bruker. 

Anonymkode: 8455c...da6

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (17 minutter siden):

Huden gjenspeiler tarmen, så ville begynt der. 

Jeg har helt plettfri og glatt hud, ingen rynker og trenger ikke krem. Jeg spiser ikke noe gluten, melkeprodukter eller egg. Det har hjulpet veldig. 

Jeg drikker mye vann med lime eller sitron. Følger Anthony William medical medium på nettet og Instagram. Han anbefaler sellerijuice også. Det er fantastisk å drikke for huden. 

Alle kremer i verden hjelper ikke. Du må fikse kroppen innenfra med mat og drikke. 

Anonymkode: b046c...cc2

Spis sellerien istedenfor. Da får du enda flere fordeler enn om du drikker det. Når du juicer selleri så mister du næringsstoffer som fiber, og du får heller ikke renset tennene og munnhulen som man gjør når man tygger grønnsaker. Husk at du blir mere ømfintlig mot sol om du får i deg mye selleri, og at om du har bjørkeallergi så kan det gi utslag. 

Anonymkode: 9d939...a7d

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Riktig kosthold vil hjelpe. Mye billigere enn dyre kremer og hudspesialist og bra for kropp ☺️

Vil du ikke det så kan du gå til hudlege og bruke hudkremer og div. Ofte kommer jo problemet tilbake da det kommer inne fra, ikke utenfra og produkter er kun for å dekke over symptomer. 

Jeg har fått veldig fin hud etter jeg endret kostholdet, hadde tidligere en del kviser i ansiktet, fet hud og hudormer. For å vaske huden morgen og kveld bruker jeg Cocos olje med eterisk olje og renser det bort etter det har sittet der noen minutter. Bruker også Cocos til å fjerne mascara. Det er alt av produkter jeg bruker. 

Hvilke matprodukter anbefaler/anbefaler du ikke? Mener om det er enkelte matgrupper som kan gjøre det verre eller bedre, eventuelt hva du selv har opplevd

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (7 timer siden):

Hvilke matprodukter anbefaler/anbefaler du ikke? Mener om det er enkelte matgrupper som kan gjøre det verre eller bedre, eventuelt hva du selv har opplevd

Det er nok litt variert fra person til person, men mange har god effekt av å kutte sukker, melkeprodukter og hvete. Spis så ren mat som mulig, minst mulig prosessert. ☺️

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...