snikleser1 Skrevet 4. juli 2021 #1 Del Skrevet 4. juli 2021 Noen steder man kan streame de? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
bruker_navn Skrevet 4. juli 2021 #2 Del Skrevet 4. juli 2021 Jeg har Strim, og jeg kan se det live og strømme det. De nyeste seriene har kun den nyeste episoden tilgjengelig i en uke. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
snikleser1 Skrevet 4. juli 2021 Forfatter #3 Del Skrevet 4. juli 2021 (endret) bruker_navn skrev (3 minutter siden): Jeg har Strim, og jeg kan se det live og strømme det. De nyeste seriene har kun den nyeste episoden tilgjengelig i en uke. Åh, supert. Må man ha en av de dyre pakkene da? Er det å få tilgang til The Bachelor tilnyttet en kanal eller? Endret 4. juli 2021 av snikleser1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
bruker_navn Skrevet 4. juli 2021 #4 Del Skrevet 4. juli 2021 Jeg har den dyreste pakken. Man har kun 3 sesonger tilgjengelig. Bachelor in paradise, bachelor Australia og the bachelorette Australia. Man kan ikke se eldre sesonger, tror jeg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
snikleser1 Skrevet 4. juli 2021 Forfatter #5 Del Skrevet 4. juli 2021 bruker_navn skrev (19 minutter siden): Jeg har den dyreste pakken. Man har kun 3 sesonger tilgjengelig. Bachelor in paradise, bachelor Australia og the bachelorette Australia. Man kan ikke se eldre sesonger, tror jeg Ok, men følger den sendingene til USA f eks? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
bruker_navn Skrevet 4. juli 2021 #6 Del Skrevet 4. juli 2021 5 minutter siden, snikleser1 said: Ok, men følger den sendingene til USA f eks? Ja, de gjør visst det! https://www.strim.no/search?term=The+bachelor Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
snikleser1 Skrevet 7. juli 2021 Forfatter #7 Del Skrevet 7. juli 2021 bruker_navn skrev (På 4.7.2021 den 17.59): Ja, de gjør visst det! https://www.strim.no/search?term=The+bachelor Fant ikke Bachelor in Paradise.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
bruker_navn Skrevet 7. juli 2021 #8 Del Skrevet 7. juli 2021 De ble nettopp ferdige med sesongen. Nå sender de Ungkaren i stedet. Som jeg sa tidligere, de nyeste seriene har kun episoder tilgjengelige i en uke. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Klappe Skrevet 7. juli 2021 #9 Del Skrevet 7. juli 2021 Jeg ser det på Discovery +. Ungkaren i paradis nå med Demi og Kristian. Ligger langt etter usa Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Benni9 Skrevet 9. juli 2021 #10 Del Skrevet 9. juli 2021 (endret) .. Endret 7. april 2022 av Benni9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pølsevann Skrevet 11. juli 2021 #11 Del Skrevet 11. juli 2021 Bachelor in Paradise med Demi og Kristian osv er nettopp ferdig på TV2 Livsstil. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
snikleser1 Skrevet 13. juli 2021 Forfatter #12 Del Skrevet 13. juli 2021 Pølsevann skrev (På 11.7.2021 den 20.16): Bachelor in Paradise med Demi og Kristian osv er nettopp ferdig på TV2 Livsstil. Men det er vel flere år siden allerede den gikk i USA? Er ute etter noe som følger USA sitt sendeskjema :) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå