AnonymBruker Skrevet 4. juli 2021 #1 Skrevet 4. juli 2021 I morgen skal jeg på min aller siste time hos psykologen. Gruer meg, spesielt fordi jeg ikke føler meg helt klar for å slutte. Psykologen har bestemt at dette er siste time. Jeg er nå inni en litt vond periode med meg selv, og avslutning på toppen kjenner jeg er skummelt. mest fordi jeg var i ei ulykke for noen uker siden og sliter etter det. Jeg er ikke den som er avhengig av psykologen, men det føles skummelt å stå på helt egne bein og ikke ha henne i bakhånd flere som synes avslutning er vanskelig? Anonymkode: 9ab2a...2d2
AnonymBruker Skrevet 4. juli 2021 #2 Skrevet 4. juli 2021 Skjønner at dette virker skummelt. Du er vant til å ha psykologen som støttespiller i livet ditt og det har sikkert vært et sikkerhetsnett for deg. Rar og uvant følelse å ikke ha det lenger? Mange avslutter sine timer nå for sommeren pga. ferie så det haddde blitt et avbrekk for de aller fleste nå en måneds tid uansett. Det er jo egentlig et bra tidspunkt med tanke på at man da venner seg litt av de faste timene man pleier ha og det blir normalitet å ikke gå dit. Satser på at psykologen din har valgt riktig tidspunkt og at du nå er klar, selv om det kjennes skummelt. Så må du jo huske på at du kan henvises tilbake (går jeg ut fra!) om det skulle bli vanskelig igjen for deg i fremtiden - satser på at det ikke blir det da - men her er det ingenting som opphører å eksistere - 🍀 Lykke til Anonymkode: 18dab...c03
AnonymBruker Skrevet 4. juli 2021 #3 Skrevet 4. juli 2021 AnonymBruker skrev (30 minutter siden): Skjønner at dette virker skummelt. Du er vant til å ha psykologen som støttespiller i livet ditt og det har sikkert vært et sikkerhetsnett for deg. Rar og uvant følelse å ikke ha det lenger? Mange avslutter sine timer nå for sommeren pga. ferie så det haddde blitt et avbrekk for de aller fleste nå en måneds tid uansett. Det er jo egentlig et bra tidspunkt med tanke på at man da venner seg litt av de faste timene man pleier ha og det blir normalitet å ikke gå dit. Satser på at psykologen din har valgt riktig tidspunkt og at du nå er klar, selv om det kjennes skummelt. Så må du jo huske på at du kan henvises tilbake (går jeg ut fra!) om det skulle bli vanskelig igjen for deg i fremtiden - satser på at det ikke blir det da - men her er det ingenting som opphører å eksistere - 🍀 Lykke til Anonymkode: 18dab...c03 Skulle egentlig avslutte i vår, men så ble det utsatt litt. Vet ikke om jeg kan henvises tilbake? Hun mener jeg er ferdig behandlet, og jeg føler jo egentlig selv at jeg på sett og vis er det. Samtidig ikke. Akkurat nå siter jeg etter ulykken, samtidig som det er nedbemanning på jobben og jeg er utsatt for oppsigelse. Prosessen har drøyd og jeg går nå ut i ferie med uvisshet om jeg har jobb i august. Dette er krise da jobben min, hverdagen, økonomi, kollegaer og alt som hører med er en viktig og stor del av livet mitt. nedbemanning i sektoren gjør at det er vanskelig å få ny jobb innen det samme, og jeg har utdannelsen. så kroppen går i konstant stress nå. har fått god hjelp av psykologen, og jeg er mest redd for når det kommer utfordringer.. og skal håndtere det alene Anonymkode: 9ab2a...2d2
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå