AnonymBruker Skrevet 4. juli 2021 #1 Skrevet 4. juli 2021 Har kjedet meg de siste dagene og tatt opp igjen Wordfeud. Men alle jeg får opp som konkurrenter responderer omtrent umiddelbart, og alle har airbrushede typisk googlebilder. Ser også på statistikken deres at de aldri har gitt opp et spill, noe jeg meget sjelden ser. Virker som dette bare er såkalte "boter" og ikke ekte mennesker, flere som har merket dette? Anonymkode: be371...9bf
stan Skrevet 4. juli 2021 #2 Skrevet 4. juli 2021 Ikke opplevd dette. Hverken bodil 41 eller upnorth som jeg spiller med akkurat nå er retusjert. Begge er litt trege, men med det været som er nå er vel det bare å vente.
AnonymBruker Skrevet 4. juli 2021 #3 Skrevet 4. juli 2021 3 minutter siden, stan said: Ikke opplevd dette. Hverken bodil 41 eller upnorth som jeg spiller med akkurat nå er retusjert. Begge er litt trege, men med det været som er nå er vel det bare å vente. Ingen av disse brukernavnene dukker opp når jeg søker på de, er du også en "bot"? Anonymkode: be371...9bf
stan Skrevet 4. juli 2021 #4 Skrevet 4. juli 2021 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Ingen av disse brukernavnene dukker opp når jeg søker på de, er du også en "bot"? Anonymkode: be371...9bf Jeg skrev dem litt feil muligens, fra husken. Ja, jeg er en "bot", som finner mening i å være på KG og Wordfeud 😀 5
AnonymBruker Skrevet 6. juli 2021 #5 Skrevet 6. juli 2021 Noen dager senere... Og jo, det er bare roboter jeg spiller mot. Får opp de samme hele tiden og de responderer umiddelbart. Lastet ned wordfeud på mannen sin tlf, og de samme brukernavnene dukker opp hos han. Aldri opplevd dette på Wordfeud før. Anonymkode: be371...9bf
AnonymBruker Skrevet 6. juli 2021 #6 Skrevet 6. juli 2021 stan skrev (På 4.7.2021 den 13.36): Jeg skrev dem litt feil muligens, fra husken. Ja, jeg er en "bot", som finner mening i å være på KG og Wordfeud 😀 Haha. Den multifunksjonelle boten som er på kg for å dra spillere til et Wordfeud invadert av boter. The plot thickens Anonymkode: 52bc0...1c6 1
AnonymBruker Skrevet 6. juli 2021 #7 Skrevet 6. juli 2021 AnonymBruker skrev (12 minutter siden): Haha. Den multifunksjonelle boten som er på kg for å dra spillere til et Wordfeud invadert av boter. The plot thickens Anonymkode: 52bc0...1c6 Nei, plottet er det samme. Anonymkode: 9eeaf...79d
AnonymBruker Skrevet 7. juli 2021 #8 Skrevet 7. juli 2021 Googlet litt, og det er visst et problem hos andre også: [deleted] 1y All I am getting with these new games are these bots. Dozens and dozens of them, it's becoming frustrating cause I would like to play with some actual people and conversate with them. Its been about 4 days sense actually seeing a real human. Is anyone else getting this issue? I feel like the devs should be aware of the issue. The idea of a computer player option is nice, but it should be an option. I have resorted to blocking them after playing in hopes of weeding them out to get to actual people. Anonymkode: be371...9bf
AnonymBruker Skrevet 7. juli 2021 #9 Skrevet 7. juli 2021 Ikke det at jeg chatter med noen der inne, men litt av motivasjonen til å gjøre det bra i spillet faller jo litt bort når det er en datamaskin som sitter i andre enden og responderer med en gang. Prøvde å avinstallere Wordfeud også, men får opp de samme bitene som tidligere 👿 Anonymkode: be371...9bf
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå