AnonymBruker Skrevet 3. juli 2021 #1 Skrevet 3. juli 2021 Lurer litt på om jeg skal slutte å møte en fyr jeg har truffet den siste halvannen måneden. De siste ukene har jeg kjent mer og mer på det at han er emosjonelt utilgjengelig. For eksempel; han planlegger aldri mer enn et par uker frem, og som regel en uke frem i tid. Vi møtes ofte, tekstes hver dag (han tekster meg som regel først) og når vi ikke har møttes på et par dager, prates vi på telefon. Vi har snakket om det meste, og for meg er det nå naturlig å introdusere ham for flere venner og møte hans. Dette sitter tydeligvis litt langt inne for ham. Han har møtt mine venner, men tar ikke konkret initiativ til at jeg skal møte hans (jeg har hintet). Jeg har tatt dette opp, og nevnt at for meg begynner interessen å dabbe litt av hvis ting stagnerer. Han ønsker ikke det, og nå skal vi ha en samtale om dette i neste uke. Men han er så utrolig... lite uttrykksfull. Han har aldri sagt at han elsket noen før, og han er i midtenav trettiårene... Han sier selv han trenger tid på å falle fullt og helt, men at han er på vei dit , og når han forplikter seg, da er det "all in." Selv trenger jeg ikke å gå all in, men jeg vet om jeg er forelska i noen. Han sier at han liker meg, jeg er pen, han er glad i meg... Han initierer også kontakt daglig, men jeg er litt usikker på om dette er nok for meg. Jeg tror ikke jeg kan vente i flere måneder på å gjøre ting de fleste gjør i løpet av de to første månedene de dater noen. Anonymkode: 38fcf...211
AnonymBruker Skrevet 3. juli 2021 #2 Skrevet 3. juli 2021 Hey. Hold deg unna hektet mitt! Haha. Han er fortsatt min... 😆 Fra spøk til alvor. Halvannen måned er ikke veldig lang tid for en litt mer reservert person. Hadde han egentlig lyst til å treffe dine venner eller var det mer at han gikk med på det? Hvis du er veldig ekstrovert og han er introvert er det kanskje ikke et veldig godt utgangspunkt men sikkert ikke umulig hvis dere klarer å akseptere hverandre og ta hensyn. Det er umulig å si om han er emosjonelt utilgjengelig ut fra det du skriver her, om han bare trenger litt mer tid for å knytte seg til deg eller om han rett og slett ikke er så seriøs angående er forhold... Dum følelse for deg når du gjerne vil møte vennene hans og han ikke er klar - men mulig at tålmodighet er alt som skal til 🤷♀️ Hvem vet? Anonymkode: 45860...8ff 3
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå