Gå til innhold

Ass love

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (9 minutter siden):

Du virker litt homo, TS

Anonymkode: 2aefd...603

Jeg gjør deg til min kone. Ikke tulle så mye med meg eller?

Anonymkode: d0c7f...87b

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Hvorfor tenner rumpehullet deg???

Anonymkode: fcef3...729

AnonymBruker
Skrevet

Personlig synes jeg alt som heter analsex er ekkelt. Kunne aldri i verden funnet på å stikke penisen min inn i en rumpe. Heldigvis deler samboeren min disse tankene. Ingen av oss har noe som helt lyst til å røre rumpehullet under sex.

Både ditt og mitt syn på dette er nok helt normal. Synes ikke det du beskriver er noe rart i det hele tatt.

Anonymkode: e9dc1...ec9

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
11 minutter siden, AnonymBruker said:

Jeg gjør deg til min kone. Ikke tulle så mye med meg eller?

Det der hørtes bare rapey ut

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har alltid ønsket å penetrere rumpehullet til en dame mens hun bæsjer. Vet ikke hvorfor 

Anonymkode: 51e9e...d25

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Hvorfor tenner rumpehullet deg???

Anonymkode: fcef3...729

Bra spørsmål. Men vet ikke blir nesten bare kåt av rumpen og assholet til kvinnen. Elsker at kvinnen sprer i doggy og viser meg rumpa si. Det må være i den posisjonen for at jeg skal bli kåt.

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Det der hørtes bare rapey ut

Sorry men blir ikke kåt av voldtekt

Skrevet

Sånt ønsker jeg å vite før det blir aktuelt med sex. Vil ikke kaste bort hverken min eller din tid. Analen min er enveiskjørt 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

anal er digg det. Min mann tenner også mye på rumpe og anal, men også på andre ting 😊

Anonymkode: ead95...2d1

• Liker 1
Skrevet

Hei trådstarter.

Da tittelen på tråden er mangelfull, stenges tråden. Viser til forumets regelverk:

* Trådtitler på forumet er begrenset til 140 tegn. Vi anbefaler våre brukere å benytte seg av gode titler for å beskrive trådens innhold og dermed treffe riktige mottakere. Tråder med tittelen "Hjelp?" og lignende ufullstendige titler vil stenges. Trådstarter kan velge mellom enten å sende PM til moderator med ønske om endring av tittel, eller selv starte en ny tråd med forbedret tittel.

Du kan enten sende moderator en PM med ønsket oppdatering av tittelen, så vil tråden åpnes igjen, eller starte en ny tråd med mer beskrivende tittel.

Gjest
Dette emnet er låst for flere svar.
  • Opprett ny...