Gå til innhold

Ass love

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg blir nesten bare kåt av rumpa og rumpehullet til kvinnen. Og nei jeg er ikke homo, før noen kvinner kommer med den psykologiske volden sin.

Anonymkode: d0c7f...87b

• Liker 4
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Oki.

Anonymkode: ad6d8...271

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Takk som deler? 

Anonymkode: aa639...ef1

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Oki.

Anonymkode: ad6d8...271

Hva tenker dere kvinner om det? Et forbudt område?

AnonymBruker
Skrevet

Gratulerer.

Anonymkode: fdefb...e45

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Takk som deler? 

Anonymkode: aa639...ef1

Det verste er jeg har stor og lang kuk

AnonymBruker
Skrevet

Hvorfor er dere kvinner så anal fiendtlige :( Har jeg sagt at jeg ikke liker fitta deres?

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (7 minutter siden):

Hva tenker dere kvinner om det? Et forbudt område?

Jeg tenker at det må være forferdelig å innlede et forhold med en som deg, som kun skal ha analsex. "Kom ut av skapet" hadde jeg tenkt og sagt farvel.

En som bare er opptatt av å føre penisen inn der avføringen kommer ut, er ikke noe for meg.

- voksen kvinne

Anonymkode: 732b1...f12

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (10 minutter siden):

Jeg blir nesten bare kåt av rumpa og rumpehullet til kvinnen. 

Samme her. 

Anonymkode: f0065...4b0

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Jeg tenker at det må være forferdelig å innlede et forhold med en som deg, som kun skal ha analsex. "Kom ut av skapet" hadde jeg tenkt og sagt farvel.

En som bare er opptatt av å føre penisen inn der avføringen kommer ut, er ikke noe for meg.

- voksen kvinne

Når har jeg sagt at jeg kun skal ha analsex? Jeg er ikke homo stol på meg, det er bare noe dere kvinner bruker som et slags psysisk vold mot meg. 

Skrevet
28 minutter siden, AnonymBruker said:

Når har jeg sagt at jeg kun skal ha analsex? Jeg er ikke homo stol på meg, det er bare noe dere kvinner bruker som et slags psysisk vold mot meg. 

Krenket kortet? 

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet
mannfolket skrev (1 minutt siden):

Krenket kortet? 

Jeg kjenner kvinner veldig godt.

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (31 minutter siden):

Har mamma sydd litt for store puter under armene dine tro? 

Anonymkode: fd4e7...b50

Skrevet
Just now, AnonymBruker said:

Jeg kjenner kvinner veldig godt.

De kjenner nok deg godt også! 🤣

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Riktig. De kontakter meg den dag idag hehe. Jeg har gjort et godt inntrykk eller hva?

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Har mamma sydd litt for store puter under armene dine tro? 

Anonymkode: fd4e7...b50

Jeg elsker dere kvinner :)

AnonymBruker
Skrevet
1 hour ago, AnonymBruker said:

Jeg blir nesten bare kåt av rumpa og rumpehullet til kvinnen. Og nei jeg er ikke homo, før noen kvinner kommer med den psykologiske volden sin.

Jeg blir kåt av veldig mye mer enn dette, men jeg tror jeg skjønner hvor du kommer ifra, og jeg kan klart si meg enig. Jeg blir uten tvil _ekstra_ kåt av rumpe og rumpehullet til fruen, og ikke minst hva som tidvis gjemmer seg på innsiden av det ❤️ 

Anonymkode: 84c39...5c3

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (44 minutter siden):

Du kan jo ikke ha sex når du ikke er kåt, for når du ikke er kåt, har du ikke ståpikk. Du skriver jo selv i første innlegget at "Jeg blir nesten bare kåt av rumpa og rumpehullet ". Ergo, du er omtrent bare i stand til å ha sex med rumper, for det er kun da du blir kåt og får ståpikk.

Du skriver "nesten bare kåt av rumpehullet", og da regner jeg med at vi snakker omtrent 95% av gangene du skal ha sex så blir du bare kåt av analsex.

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Du virker litt homo, TS

Anonymkode: 2aefd...603

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (11 minutter siden):

Du kan jo ikke ha sex når du ikke er kåt, for når du ikke er kåt, har du ikke ståpikk. Du skriver jo selv i første innlegget at "Jeg blir nesten bare kåt av rumpa og rumpehullet ". Ergo, du er omtrent bare i stand til å ha sex med rumper, for det er kun da du blir kåt og får ståpikk.

Du skriver "nesten bare kåt av rumpehullet", og da regner jeg med at vi snakker omtrent 95% av gangene du skal ha sex så blir du bare kåt av analsex.

Skjønner at dere kvinner er kostbare men rumpehullet til kvinnen er min favoritt sorry

Gjest
Dette emnet er låst for flere svar.
  • Opprett ny...