AnonymBruker Skrevet 3. juli 2021 #1 Skrevet 3. juli 2021 ... hvordan så den ut de første dagene? Jeg forsøkte hjemmefrysing onsdag kveld. I løpet av natta/dagen etterpå oppstå det en forholdsvis stor blemme hvor vorta var på toppen. Ved et uhell klarte jeg dessverre å ta hull på denne blemmen i dag. Vorten er (fremdeles) helt hvit. Rundt er det en rød sirkel. I bruksanvisningen står det at vorta skulle bli rød kort tid etter behandlingen, men jeg husker ikke om det var tilfellet for meg. Enn så lenge ser uansett vorta helt upåvirket ut. Har hatt den i flere måneder, og er så lei. Erfaringer? Anonymkode: 02e7a...66c
AnonymBruker Skrevet 3. juli 2021 #2 Skrevet 3. juli 2021 Mine erfaringer er at det virker ikke. Sist jeg skulle kjøpe vortemiddel sa dama på apoteket at det eneste tar vorter er et middel med maursyre i, (som de var tomme for akkurat da så har ikke testet). Anonymkode: bd32a...2dc
AnonymBruker Skrevet 3. juli 2021 #3 Skrevet 3. juli 2021 Mine barn har vært plaget med vorter. Min erfaring er at ingenting fungerer, selv ikke frysing/skraping hos lege. men ja, man kan få blemmer av frysing. Det er helt normalt. Anonymkode: 3dccf...024
pia mater Skrevet 3. juli 2021 #4 Skrevet 3. juli 2021 AnonymBruker skrev (49 minutter siden): Mine barn har vært plaget med vorter. Min erfaring er at ingenting fungerer, selv ikke frysing/skraping hos lege. Anonymkode: 3dccf...024 Jeg endte opp hos hudlege for å bli kvitt det. Var flere runder der og de bruker flytende nitrogen, eneste som hjalp. Noe helt forjævlig vondt, men verdt det.
neon_sun Skrevet 3. juli 2021 #5 Skrevet 3. juli 2021 Jeg har ikke fjernet vorter hjemme, men skintags. Måtte ha to behandlinger og det fungerte ikke før behandling nr 2 var avsluttet, da først ble de hvite og så forsvant de over natten.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå