lillesky Skrevet 13. september 2005 #1 Skrevet 13. september 2005 Jeg har fått noen røde prikker over hele kroppen. Ser litt ut som kviser. De klør ikke, men når jeg klør på dem blir det rødt rundt. Litt sårt. Har 10 på overkroppen, og noen på beina og armene. Hva kan det være? :klø:
lillesky Skrevet 13. september 2005 Forfatter #3 Skrevet 13. september 2005 Vannkopper? ← Hadde vannkopper som liten...
Gjest uri Skrevet 13. september 2005 #4 Skrevet 13. september 2005 hmm.. Neller?? Har du spist noe du er allergisk mot??
lillesky Skrevet 13. september 2005 Forfatter #5 Skrevet 13. september 2005 Neller?? Hva er det? Nei, tror ikke jeg har spist noe rart. Det er så rart, for det er flest på overkroppen, og noen på armen og det ene beinet. Det gjør litt vondt å ta på dem.
Gjest uri Skrevet 13. september 2005 #6 Skrevet 13. september 2005 (endret) Neller er noe en kan få når en spiser noe en er allergisk mot.. Feks appelsiner.. Kanskje det er brennkopper?? Endret 13. september 2005 av Uri
vixen Skrevet 13. september 2005 #7 Skrevet 13. september 2005 Veldig vanskelig for ufaglærte å kunne si hva prikker på kroppen din er Tror jeg hadde avventet og sett litt hvordan det utviklet seg og heller søkt lege for råd. -viXen-
lillesky Skrevet 13. september 2005 Forfatter #8 Skrevet 13. september 2005 Neller er noe en kan få når en spiser noe en er allergisk mot.. Feks appelsiner.. Kanskje det er brennkopper?? ← Å, ok. Neller. Brennkopper? De brenner kanskje? Huff, jeg skulle bodd hjemme hos deg, så kunne du ha tatt deg av jentene, Robbie OG meg! Veldig vanskelig for ufaglærte å kunne si hva prikker på kroppen din er Tror jeg hadde avventet og sett litt hvordan det utviklet seg og heller søkt lege for råd. -viXen- ← Jeg vet jo det da. Men jeg synes det er greit å spørre folk om ting. Kanskje jeg dumper borti noen som har vært borti akkurat det samme? Eller noen som sier: "Slapp av, det går nok fint".
Gjest StoreSky Skrevet 13. september 2005 #9 Skrevet 13. september 2005 Slapp av det går nok fint! Tipper at det er en eller annen reaksjon mot noe du har spist/drukket eller kommet i kontakt med! Se ann til i morgen du, ev gå til lege da. Brennkopper ser forøvrig ut som bittesmå skrubbsår.. *R* har hatt masser av det..
Gjest StoreSky Skrevet 13. september 2005 #10 Skrevet 13. september 2005 http://www.lommelegen.no/art/art1253.asp kan jo sjekke her...
Gjest uri Skrevet 13. september 2005 #11 Skrevet 13. september 2005 Å, ok. Neller. Brennkopper? De brenner kanskje? Huff, jeg skulle bodd hjemme hos deg, så kunne du ha tatt deg av jentene, Robbie OG meg! ← Åå jaa... Du hadde fått så god pleie her atte Hadde nok vært fare for for mye pleie Hadde sikkert smurt deg inn med alt fra Hydrokortison til Aloe Vera.. hehe.. Men ellers så er jeg ikke så flink i sånn røde prikker greie.. Det er svært skjelden det forekommer her hos oss.. Håper du finner ut av hva det er, men ikke vent for lenge med å gå til legen da
Gjest Gjest Skrevet 13. september 2005 #12 Skrevet 13. september 2005 Jeg får neller hver sommer og vår av gress, men de klør intenst.
lillesky Skrevet 14. september 2005 Forfatter #14 Skrevet 14. september 2005 Slapp av det går nok fint! Tipper at det er en eller annen reaksjon mot noe du har spist/drukket eller kommet i kontakt med! Se ann til i morgen du, ev gå til lege da. Brennkopper ser forøvrig ut som bittesmå skrubbsår.. *R* har hatt masser av det.. ← Ikke brennkopper da iallefall. Jeg synes faktisk de er litt mindre i dag, men kledde på meg i full fart, turte ikke å studere dem! http://www.lommelegen.no/art/art1253.asp kan jo sjekke her... ← Hadde sett på den før jeg ringte deg! Åå jaa... Du hadde fått så god pleie her atte Hadde nok vært fare for for mye pleie Hadde sikkert smurt deg inn med alt fra Hydrokortison til Aloe Vera.. hehe.. Men ellers så er jeg ikke så flink i sånn røde prikker greie.. Det er svært skjelden det forekommer her hos oss.. Håper du finner ut av hva det er, men ikke vent for lenge med å gå til legen da ← Har du på høyre og venstre side? ← Jepp, men faktisk bare på venstre bein og arm.
Gjest Gjest_Anna_* Skrevet 14. april 2008 #15 Skrevet 14. april 2008 Vannkopper? Jeg har hatt vannkopper 2 ganger, så det er mulig, det!
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå