Gå til innhold

Hvor ofte møter du foreldra dine?

Fremhevede innlegg

Skrevet (endret)

Bor en halvtime unna de. Møter de vanligvis en gang i uka, prater på telefon en eller to ganger i uka i tillegg. 

Er 22 år. 

Endret av pia mater
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Vanligvis en gang i året. Pga korona - ikke siden sommeren 2019. Bor 5 timer unna - med fly (inkl. ventetid ved flybytte)

Anonymkode: 9b620...700

AnonymBruker
Skrevet

Ser moren min minst en gang i uken. Ser faren min når han kommer på at han har barn. Så alt fra en gang i uken til en gang hvert femte år

Er i 30åra 

Anonymkode: 5caf4...a46

AnonymBruker
Skrevet

Treffer dem 1 gang i uken ca. Snakker med hverandre nesten daglig på telefon. De bor 1 time unna. 

Vet ikke om det er av interesse, men mannen min snakker vel nesten daglig med foreldrene sine enten på telefon eller sms. Vi treffer dem kanskje 3-6 ganger i året. De bor et godt stykke unna oss. 

Vi er 34 og 36. 

Anonymkode: f541a...b1f

AnonymBruker
Skrevet

En gang i året, kanskje. De bor en time unna. Er snart 50. 

Anonymkode: 47590...292

AnonymBruker
Skrevet

Mamma kanskje en gang i mnd, noen ganger litt oftere. Pappa fire ganger i året. De er skilt. 

Anonymkode: 54bfb...b02

AnonymBruker
Skrevet

Traff far sist for 10 år siden omtrent og mor er det vel 8 år siden nå. Burde vært det mye mer. Er 42.

Anonymkode: 61863...4d0

AnonymBruker
Skrevet

Møter de ca. 1 gang i halvåret.

Anonymkode: 1e3cb...39d

AnonymBruker
Skrevet

Min far er død, men han så jeg ca hvert 3-4 år, de siste 10 årene han levde. Da var vi sammen kanskje 2-3 dager.  Min mor har jeg ikke sett på 2 år, hun sender sms til jul og bursdagen min om hun husker på at hun har en datter som bor 4 timer borte.  Jeg sender henne sms på bursdagen hennes. Når jeg treffer min mor er det høyst i 2 timer.  Bruker resten av tiden i hjembyen på å henge med venner. Slik har det vært de siste 25 årene. Jeg er 50. 

Anonymkode: 7001d...135

AnonymBruker
Skrevet

Nå de siste månedene har mamma besøkt meg hver dag (med et par unntak), på grunn av at jeg er alvorlig syk og innlagt på sykehus. 

Før jeg ble syk varierte det fra 5 ganger i uken, til hver 3. Uke. 

"Pappa" og hans del av slekten har jeg ingen kontakt med. De later som at jeg ikke eksisterer. 

Jeg er 22 år. 

Anonymkode: 7dc03...11a

Gjest Kvakkekyllingen
Skrevet

Stort sett hver helg. Mamma møter jeg ofte siden vi jobber i samme bygg. (Ikke samme jobb) 

Er 34.

AnonymBruker
Skrevet

Det går fort 12-28 måneder mellom hver gang.

De bor i Norge, jeg bor i Asia.

Bodd her siden jeg var 25 år gammel, og er i dag 36.

Anonymkode: 156d8...764

AnonymBruker
Skrevet
Just now, AnonymBruker said:

Det går fort 12-28 måneder mellom hver gang.

De bor i Norge, jeg bor i Asia.

Bodd her siden jeg var 25 år gammel, og er i dag 36.

12-18 skulle det stå...

Skrevet

Møter faren min ca 2 ganger i måneden, i alle fall én gang i måneden. Moren min har jeg ikke møtt siden før jul i 2018, tror jeg. Vi snakker ikke sammen, sist vi gjorde det ba hun meg om å begå selvmord, så det var dråpen for meg. 

Skrevet

Jeg snakker med de hver uke, mest mamma. Besøker de gjerne 1 gang i uka og da snakker jeg jo med de begge to.

Jeg kan i perioder være på besøk hos de 2-3 ggr på en uke også. Det hender mamma og jeg avtaler å gjøre noe feks dagen etter og da da sitter jeg alltid ned å snakker litt både før og etter ærendet vi avtalte.

De bor 5 Min unna med bil, så skulle det være noe så er jeg rask på plass 😊

Gruer meg veldig til de ikke er noe mer.

Jeg er 52

AnonymBruker
Skrevet

Jobber sammen med faren min, så vi sees daglig. Før vi begynte å jobbe sammen, så jeg vel foreldrene mine én gang i uka ca. 

Anonymkode: 9bb17...aa3

AnonymBruker
Skrevet

Jeg er 36 år, og møter foreldrene mine ca. 3 eller 4 ganger i uken...

Anonymkode: 4f708...b29

AnonymBruker
Skrevet

Til jul og sommerferie. Bor 14 timers kjøretur unna. Men snakles ofte, vi har et ganske nært forhold.

Er 44.

Anonymkode: b225c...b8c

AnonymBruker
Skrevet

Min far døde da jeg var 14 år. Min mor treffer jeg ca 1 gang i uken. Hun bor på omsorgssenter. Vanligvis henter jeg henne og vi spiser sammen hos oss. Jeg er 49 år. 

Anonymkode: c7140...bf9

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...