Gå til innhold

Hvor ofte møter du foreldra dine?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Fysisk altså? 

Og hvor gammel er du? 

Anonymkode: 1ec7b...c27

• Liker 2
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Minst en gang i uken. Nå på sommeren er vi på hytten sammen i flere uker. Ellers så hender det de kommer å ligger over 1-6 dager i måneden. Har veldig godt forhold til mine foreldre. Det har mannen min til dem også. 
Setter mer og mer pris på dem, begynner å nyte tiden. Vet jo aldri hvor lenge vi har de.

Anonymkode: e212e...3e6

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Min pappa kanskje 1 gang i uka. Min mor, max 1 gang i året. Har virkelig ingenting til overs for henne, men møter henne når jeg absolutt "må". 

Anonymkode: ef9ad...afd

AnonymBruker
Skrevet

Annenhver helg ca, er 25 år og vi bor ca. en time unna hverandre. Syns det er koselig å komme hjem, se en film sammen, spise en god middag og bare tilbringe tid sammen :) 

Anonymkode: f7a94...e1d

AnonymBruker
Skrevet

Min "mor" har jeg ikke møtt på 18 år og min far er dessverre død.

Anonymkode: f704e...620

AnonymBruker
Skrevet

Ca. en gang i uken. I ferier kan vi møtes mer, og gjerne tilbringe noen dager sammen på hytta.

Anonymkode: 3dece...483

AnonymBruker
Skrevet

Har et anstrengt forhold til pappa, og møtes kun ca. 1 gang i året når familien salmes. 

Mamma har jeg et mer ok forhold til og vi sees oftere. Mamma har en tendens til å distansere seg fra meg. 

Så alt i alt har jeg ikke så lært forhold til foreldrene mine... Vi kan ikke prate om noe.

Anonymkode: cd3df...df9

AnonymBruker
Skrevet

2-3 ganger i året. Har et godt forhold, snakker 1-2 timer i telefonen en gang i uka. Men bor et stykke fra hverandre. Er 39.

Anonymkode: c855c...ae6

AnonymBruker
Skrevet

Far er død. Mor en mentalt syk, så aldri 🤔 Er 32. 

Anonymkode: 00299...457

Skrevet

Er over 50 nå og har bare mor igjen, men samme mønster har vært gjeldende siden jeg var i 30 årene. Svaret er 2-3 ganger i året. 

Bor så langt vekk at "stikk innom" eller endog "helgetur" er i praksis ganske uaktuelt, dermed blir det ferier og ved enkelte større anledninger runde dager/konfirmasjoner/bryllup i slekta. 

AnonymBruker
Skrevet

Mer noen perioder, og mindre andre. Snitt på i alle fall en gang i uka. Noen ganger går jeg bare innom der selv, andre ganger er det sammen med familien.

Anonymkode: 4edee...145

Skrevet

Er litt over 40 år. Mistet begge foreldrene for noen få år siden. Men jeg har flotte svigerforeldre som jeg er veldig glad i. De bor desverre 7 timers kjøring unna. Dermed blir det alt for sjeldent at vi sees. Kanskje hver tredje måned. 

AnonymBruker
Skrevet

Et par tre ganger i mnd jeg er 50+ og de er pensjonister. 1 time kjøring en vei.

Anonymkode: 05f44...6df

Skrevet

Besøker min mamma 2-3 ganger i uka på sykehjemmet. Min pappa døde for ti år siden. Er i begynnelsen av 50-årene. 

• Liker 1
Skrevet

Har ikke møtt moren min siden i fjor høst. Hun bor i Oslo, jeg bor en halvtimes togtur utenfor Oslo. Faren min har jeg vel møtt 3-4 ganger i år, han bor mye nærmere og i samme kommune som meg. 

Har ett søsken, en søster, som også bor i Oslo. Møtt henne 3-4 ganger siste 12 mnd. 

Jeg er i 30-årene.

AnonymBruker
Skrevet

Jeg er 28 og har et lite barn, og vi treffer mamma/bestemor ca 2 ganger i uken 

Anonymkode: 54801...7e6

AnonymBruker
Skrevet

Fire-fem ganger i året (men da over minst en langhelg). 

40 år. 

Anonymkode: 700cb...518

Skrevet (endret)

Jeg er i femtiårene.

Faren min - ca en gang i uka, noen ganger oftere, noen ganger sjeldnere. Jeg bor i nærheten.

Moren min - aldri.

(de er skilt siden 80-tallet)

Endret av Million
AnonymBruker
Skrevet

Jeg ser mamma 6-8 ganger i året, og pappa 2-4 ganger i året. Har godt forhold til begge, spesielt mamma. Vi bor i ulike landsdeler. Jeg er i 30-åra. 

Anonymkode: b1dd7...603

Skrevet (endret)

Foreldrene mine hver dag, da jeg og pappa går tur med hunden , siden jeg bor 15 mins gange fra de og mamma kommer hjem fra jobb mens jeg og pappa er ute

!

Endret av Anciol

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...