Gå til innhold

Kink i ryggen, tips?

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Våknet i dag med ekstremt kink i ryggen som går opp i nakken og ut i særlig ene skulderen. Sovet forkjært. Tips? Nå sitter jeg i sommervarmen og har lagt en treningsjakke over skuldrene og tatt på to andre over. Veldig varmt, men eneste jeg klarer å tenke på er at det hjelper på blodtilførselen om det er varmt. Men er jo pes også. Noen andre tips? 

Anonymkode: 22b66...aa6

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Gå en tur i skogen / på ujevnt underlag

Anonymkode: 19525...6d1

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Kink er veldig vondt, ta smertestillende og beveg deg. Bruk muskelen. Ha på varme og tøy ut. 
når du tar smertestillende vil du få fred litt, og du kan bruke muskelen uten at du kompenserer slik at du får vindt andre steder også. 

Anonymkode: 795a4...798

Skrevet

Hvis du ikke har paralgin forte kan du drikke litt mye vin.

AnonymBruker
Skrevet
Bruglen skrev (27 minutter siden):

Hvis du ikke har paralgin forte kan du drikke litt mye vin.

Vin har jeg kost meg med i kveld, synes det er litt drøyt å ta paralgin forte for det personlig. 

Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Vin har jeg kost meg med i kveld, synes det er litt drøyt å ta paralgin forte for det personlig. 

Når du har ekstremt vondt i ryggen? Er det ikke det paralgin forte er ment for?

AnonymBruker
Skrevet
Bruglen skrev (11 timer siden):

Når du har ekstremt vondt i ryggen? Er det ikke det paralgin forte er ment for?

Jeg bruker nesten aldri smertestillende medisiner om de ikke er foreskrevet av en lege for en aktuell plage. Er bedre i dag, ikke over, i dag har jeg lagt en genser over skuldrene og tatt en genser på over, det ble mindre klumpete, men det er jo så varmt i dag at jeg tror jeg må ha en pause. Har ikke paralgin forte i huset, tror det er femten år siden jeg brukte det sist mot tannverk. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...