Gå til innhold

Kvalitet Mango klær/vesker

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har aldri handlet fra Mango men lurte litt på å bestille en veske og kanskje noe klær. Hvordan synes dere kvaliteten er?

Anonymkode: 55762...e5d

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Ganske dårlig og varierende, du kan få noen flotte ting der, men mest skrap. Synes det blir som HM men dyrere.

Anonymkode: d4543...148

AnonymBruker
Skrevet

Mango har mye bedre kvalitet enn Hm! Kan sammenlignes med zara, bare mye bedre stoff 

favoritt butikk her i mange år :) 

Anonymkode: 8681e...3d7

AnonymBruker
Skrevet

Jeg synes klærne fra Mango har en helt grei kvalitet ☺️ Det er jo en billigkjede så forventer ikke veldig god kvalitet

Anonymkode: e0ac8...435

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (9 timer siden):

Mango har mye bedre kvalitet enn Hm! Kan sammenlignes med zara, bare mye bedre stoff 

favoritt butikk her i mange år :) 

Anonymkode: 8681e...3d7

Jeg er helt uenig, de klærne jeg har hatt fra Zara har vært mye dårligere enn H&M. De har ikke vart mer enn et år, mens det jeg kjøpte på H&M enda fungerer fint etter 5 år. Jeg kjøper ikke derfra lengre da.

Mango syns jeg er midt mellom de to. Det er viktig å se hva noe er lagd av, er det lagd av plast går det fortere i stykker enn bomull, ull, lin, etc.

Anonymkode: 4f527...c00

AnonymBruker
Skrevet

Enig med personen over, kvaliteten fra Zara er helt ræva. Det eneste er at de har bedre design. Personlig synes jeg at kvaliteten på Mango er litt bedre enn H&M, men de er alle sånn ca like egentlig.

Anonymkode: e1202...320

AnonymBruker
Skrevet

Syntes det varierer veldig fra plagg til plagg. Ofte er det billigste på Mango ganske dårlig kvalitet. Får mer for pengene på HM. Men har noen plagg fra Mango jeg er meget fornøyd med, men det ofte ikke det billigste i kolleksjonen. 

Anonymkode: 16b36...c3f

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 3.7.2021 den 16.36):

Jeg er helt uenig, de klærne jeg har hatt fra Zara har vært mye dårligere enn H&M. De har ikke vart mer enn et år, mens det jeg kjøpte på H&M enda fungerer fint etter 5 år. Jeg kjøper ikke derfra lengre da.

Mango syns jeg er midt mellom de to. Det er viktig å se hva noe er lagd av, er det lagd av plast går det fortere i stykker enn bomull, ull, lin, etc.

Anonymkode: 4f527...c00

Polyester holder jo kjempelenge og kan vaskes på ulike grader uten å bli ødelagt, mens ikke-syntetiske materialer må taes godt vare på. Forsøkte mitt beste å unngå polyester, men fikk beskjed om at polyester gjorde plaggene mer motstandsdyktige.

Anonymkode: 548a8...15d

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Polyester holder jo kjempelenge og kan vaskes på ulike grader uten å bli ødelagt, mens ikke-syntetiske materialer må taes godt vare på. Forsøkte mitt beste å unngå polyester, men fikk beskjed om at polyester gjorde plaggene mer motstandsdyktige.

Altså jeg kjøper lite polyester, hater lukten når jeg blir varm, men litt polyester gjør plagget mer motstandsdyktig.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...