Teyla Skrevet 3. juli 2021 #21 Skrevet 3. juli 2021 Er du kvinne ringer du legevakten, nå! Kvinner kan ha atypiske tegn på hjerteinfarkt. Smerter i rygg, og følelse av luft som sitter fast er også vanlige. Ingen vits å se det mer an, ring fagkyndige folk som kan vurdere alle symptomene dine, ikke tilfeldige folk på nett som ikke kan se hele bildet. Lykke til ❤️
AnonymBruker Skrevet 3. juli 2021 #22 Skrevet 3. juli 2021 Teyla skrev (5 minutter siden): Er du kvinne ringer du legevakten, nå! Kvinner kan ha atypiske tegn på hjerteinfarkt. Smerter i rygg, og følelse av luft som sitter fast er også vanlige. Ingen vits å se det mer an, ring fagkyndige folk som kan vurdere alle symptomene dine, ikke tilfeldige folk på nett som ikke kan se hele bildet. Lykke til ❤️ Takk for omtanken og at du oppfordrer til legevakt. 🥰 Jeg er helt med på at smerter i rygg osv kan være signal på at noe mer alvorlig. Men jeg har opplevd dette noen ganger før, bare at det er litt lenge siden nå. Det føltes veldig som det kommer fra spiserør og jeg kjente på ubehag helt opp til halsen. Det er nesten helt borte i dag. Det oppstod kort tid etter at jeg begynte å drikke på et glass Rosèvin. Anonymkode: 44518...fc8
AnonymBruker Skrevet 3. juli 2021 #23 Skrevet 3. juli 2021 Jeg har det som deg ts i ny og ne, har egentlig slått meg til ro med at det bare er sånn. Har og vært til gastroskopi og alt så nydelig ut, ekg har jeg tatt flere ganger men som legen sier, hadde det vært noe med hjertet så hadde jeg vært død siden jeg går så lenge med det før jeg går til legen. 😄 Tenker at det er mat kombinasjoner og fett som presser på. Anonymkode: a4ce8...fad 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå