AnonymBruker Skrevet 2. juli 2021 #1 Skrevet 2. juli 2021 Hvor lenge har dere som har gått gjennom medisinsk abort blødd? Jeg hadde det for to dager siden, og blør litt fremdeles. Blødde veldig mye mens aborten pågikk, veldig mye. Ikke bare klumper, men mye blod før og mellom, og litt etterpå. Byttet bind en gang senere på kvelden etter at det var over. Neste dag byttet jeg bind kun sent på kvelden, og bare en gang neste dag også (ikke pga mengde men mer pga hygiene og lukt). Dere som blødde lenge, måtte dere bytte bind oftere enn dette? Er det er godt tegn at jeg bare bytter en gang i døgnet nå, to dager etter? På nettet, og på sykehuset, sa de at det lan blø 2-4 uker, men det er jo stor forskjell på 2 og 4 uker. Hva er erfaringer dere har gjort? Jeg ønsker å bli gravid igjen så fort som mulig, og at alt går bra da, så håper jeg ikke kommer til å blø i ukevis…. Anonymkode: 5e3c8...87f
AnonymBruker Skrevet 2. juli 2021 #2 Skrevet 2. juli 2021 Jeg måtte bytte bind flere ganger om dagen og natta de første dagene, så jeg synes ikke det virker som du blør mye. Jeg blødde i tre uker og fikk blodig (ikke brun) utflod de neste fem ukene. Første menstruasjon var helt forferdelig, da blødde jeg også ekstremt mye. Ble gravid etter fire måneder, det endte i en spontanabort, så jeg er tydeligvis ikke så flink til å være gravid Anonymkode: 2ccf6...127
AnonymBruker Skrevet 2. juli 2021 #3 Skrevet 2. juli 2021 Hei! Jeg har kun gått gjennom en SA, men leste en artikkel i dag (den er dog ganske gammel) der det stod en del om dette. Tenkte jeg kunne linke 😊 https://p3.no/dokumentar/hva-om-jeg-fikk-nei/ Anonymkode: a9f38...df7
AnonymBruker Skrevet 2. juli 2021 #4 Skrevet 2. juli 2021 Jeg måtte gjennom en medisinsk abort etter en SA, og jeg blødde 1-2 uker. Var ganske mye første 5 dagene kanskje. Anonymkode: 2aa8d...2ab
AnonymBruker Skrevet 2. juli 2021 #5 Skrevet 2. juli 2021 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Hvor lenge har dere som har gått gjennom medisinsk abort blødd? Jeg hadde det for to dager siden, og blør litt fremdeles. Blødde veldig mye mens aborten pågikk, veldig mye. Ikke bare klumper, men mye blod før og mellom, og litt etterpå. Byttet bind en gang senere på kvelden etter at det var over. Neste dag byttet jeg bind kun sent på kvelden, og bare en gang neste dag også (ikke pga mengde men mer pga hygiene og lukt). Dere som blødde lenge, måtte dere bytte bind oftere enn dette? Er det er godt tegn at jeg bare bytter en gang i døgnet nå, to dager etter? På nettet, og på sykehuset, sa de at det lan blø 2-4 uker, men det er jo stor forskjell på 2 og 4 uker. Hva er erfaringer dere har gjort? Jeg ønsker å bli gravid igjen så fort som mulig, og at alt går bra da, så håper jeg ikke kommer til å blø i ukevis…. Anonymkode: 5e3c8...87f Høres ut som du ikke blør særlig mye Anonymkode: c2235...bc1
AnonymBruker Skrevet 2. juli 2021 #6 Skrevet 2. juli 2021 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Høres ut som du ikke blør særlig mye Anonymkode: c2235...bc1 Men jeg synes det virker så unaturlig lite? Leser om folk som fossblør i dagevis, klumper etc. kan min blødning ta seg opp etterhvert? Kom jo mange klumper mens aborten skjedde, men skal det komme mange klumper i dagene etterpå også? Ikke kun blod og litt slim? Anonymkode: 5e3c8...87f
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå