AnonymBruker Skrevet 2. juli 2021 #1 Skrevet 2. juli 2021 Hva gjør du neste dag? Jeg har hatt skikkelig kramper i begge leggene i natt, og musklene er fortsatt vonde selv om krampene har gitt seg. Jeg har trent unormalt mye i det siste, og sikkert blitt dehydrert på grunn av varmen. Men hva burde jeg gjøre i dag? Er hvile eller aktivitet det beste etter kramper? Jeg har ikke opplevd dette i denne graden før! Jeg haltet da jeg stod opp av sengen, og leggene kjennes ikke normale ut. Når du har opplevd det samme, hvor lang tid tok det før musklene løsnet og føltes normale igjen? Anonymkode: fc600...e64
Gjest theTitanic Skrevet 2. juli 2021 #2 Skrevet 2. juli 2021 Leggkramper er vonde. Ligg og strekk ut leggen ved å gjøre hælen til ditt nederste punkt og ta tærne oppover. Hold noen sekunder og gjenta. Etter trening kan du stå med tærne på et trappetrinn og vippe opp og ned 15x 2. Og ta magnesiumtilskudd.
AnonymBruker Skrevet 2. juli 2021 #3 Skrevet 2. juli 2021 theTitanic skrev (3 timer siden): Leggkramper er vonde. Ligg og strekk ut leggen ved å gjøre hælen til ditt nederste punkt og ta tærne oppover. Hold noen sekunder og gjenta. Etter trening kan du stå med tærne på et trappetrinn og vippe opp og ned 15x 2. Og ta magnesiumtilskudd. Tusen takk for konkrete og gode råd! Trappetrinn-strekk hjalp en god del. Anonymkode: fc600...e64
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå