AnonymBruker Skrevet 1. juli 2021 #1 Skrevet 1. juli 2021 Jeg er i slutten av 30-årene og har alltid hatt regelmessig menstruasjon. Nå er det over to mnd siden sist jeg hadde den. Samtidig kjennes det litt rart ut nederst i magen, som at jeg er hoven inni. Jeg er gift, han sterilisert, så jeg er ikke gravid. En annen ting er at jeg må sitte lenge for å tisse ferdig. Det stopper opp å renne før jeg er ferdig, så kommer det litt etter litt. Aner ikke om det kan ha noen sammenheng. Noen som har noe lurt å komme med? Anonymkode: 015b4...511
AnonymBruker Skrevet 1. juli 2021 #2 Skrevet 1. juli 2021 Det lureste tenker jeg er å bli henvist til gynekolog som undersøker deg. Anonymkode: cc32a...dad 1
AnonymBruker Skrevet 1. juli 2021 #3 Skrevet 1. juli 2021 Du må komme deg til gynekolog, er kok det lureste her. Alt annet blir bare synsing fra folk som tror og mener Anonymkode: c20c0...e6d
AnonymBruker Skrevet 1. juli 2021 #4 Skrevet 1. juli 2021 Første bud er graviditetstest. Du kan fortsatt bli gravid selv om han er sterilisert. Deretter en tur til gynekolog og den er negativ Anonymkode: dd8de...c78
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå