AnonymBruker Skrevet 1. juli 2021 #1 Skrevet 1. juli 2021 Noen som kjenner til en psykolog/terapeut/gruppeterapi-opplegg for voksne med høytfungerende autismespekterdiagnose/asperger i Bergensområdet? For eksempel en psykolog med kunnskap om diagnosen og erfaring med den. Jeg er bare ute etter forslag, eventuelt erfaringer med slik terapi, så vær snill å droppe negative kommentarer til diagnosen eller temaet. Anonymkode: 97f7e...816
AnonymBruker Skrevet 1. juli 2021 #2 Skrevet 1. juli 2021 Be fastlege forhøre seg med din lokale DPS? Det kan være de har et godt tilbud. Anonymkode: 008b3...6c2 1
Blokkfløyte Skrevet 1. juli 2021 #3 Skrevet 1. juli 2021 (endret) . Endret 2. juli 2021 av Blokkfløyte
AnonymBruker Skrevet 2. juli 2021 #4 Skrevet 2. juli 2021 AnonymBruker skrev (14 timer siden): Be fastlege forhøre seg med din lokale DPS? Det kan være de har et godt tilbud. Anonymkode: 008b3...6c2 Jeg tviler på det. Er få psykologer som egner seg til dette. Derfor spør jeg om kanskje noen her har erfaringer med noen som duger.🙂 Anonymkode: 97f7e...816
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå