Heisann_hoppsann Skrevet 1. juli 2021 #1 Del Skrevet 1. juli 2021 Jeg vil tørre å påstå at jeg har ganske god luktesans, så det er noe jeg er litt opptatt av. Jeg er alltid den som kommenterer når det kommer til lukt, og noen ganger påvirker lukt meg så mye at jeg blir ganske dårlig og må gå ut fra situasjonen. Dermed lurer jeg på hvordan andre påvirkes av VOND lukt. Og hva er det verste dere kan lukte? De vondeste jeg kommer på akkurat nå er: -Svett mann som har hatt sex (veldig spesifikt, men tenk: har ikke dusjet på 3 dager og brukt kondom, dessverre lukta det ofte på t-bane osv) -Når folk bruker feil parfyme og for mye av den, igjen spesielt menn -Røyklukt -Når noen raper og du kan lukte hva de har spist (men det lukter jo så klart ikke som maten i seg selv) Beklager for ekkel tråd, men jeg er nysgjerrig! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pal Fungi Skrevet 13. juli 2021 #2 Del Skrevet 13. juli 2021 Mulig jeg er rar, men jeg reagerer på lukten av spearmint. Blir rett og slett dårlig av det 🤢 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Honey Dew Skrevet 13. juli 2021 #3 Del Skrevet 13. juli 2021 Gammel parfyme som er inntørket på klær. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
non_stop Skrevet 13. juli 2021 #4 Del Skrevet 13. juli 2021 Ånden til folk som sannsynligvis har mandlene fulle av sånne hvitgule klumper. Jeg leide en gang kjellerleilighet hos en fyr, jeg kunne lukte ånden hans fra flere meters avstand. Lukter en 50/50blanding av spy og bæsj, rett og slett. Han kom innom en gang for å få meg koblet på internettet. Sto bak meg og leste opp passordet, trodde jeg skulle svime av av den lukta 🤢 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
likermegher Skrevet 13. juli 2021 #5 Del Skrevet 13. juli 2021 Tåler dårlig parfyme. Får vondt i hodet og smertestillende fungerer ikke da. Reagerer også på de som lukter en blanding av røyk og svette. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Milky Skrevet 13. juli 2021 #6 Del Skrevet 13. juli 2021 Værste er vel den intense svettelukten som blir til når folk ikke dusjer og bare tar på lag og lag med deodorant/parfyme. Blir 1000 ganger værre Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lorieen Skrevet 13. juli 2021 #7 Del Skrevet 13. juli 2021 Råtten ånde, sure føtter, uvasket kropp generelt, gammel svette (spesielt fra folk som spiser mye sterk/krydret mat), oppkast. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Merula Skrevet 13. juli 2021 #8 Del Skrevet 13. juli 2021 Synes noe av det verste er eddik, ting som råtner, veldig stram svettelukt/kroppslukt, sure håndklær og sigarettrøyk. Jeg har blitt fortalt jeg har "blodhund-nese", og det er noen ganger en forbannelse 😅 Får hodepine av parfyme og sigarettlukt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå