AnonymBruker Skrevet 1. juli 2021 #1 Skrevet 1. juli 2021 Har møtt en fantastisk mann, som kunne fortelle at han har herpes, kjønnssykdom. Han ønsker ikke treffes mer, da sex er utelukket, med mindre jeg allerede er smittet da. En kan visst ha det, uten å merke det. Jeg har aldri merk3t noe. Er det noen friske som er sammen med en med herpes kjønnssykdom? Hvordan løser dere intimiteten? Hvor smittsomt er det? Kan jeg evt sjekke om jeg har det, med en blodprøve? Anonymkode: 3aff7...943
AnonymBruker Skrevet 1. juli 2021 #2 Skrevet 1. juli 2021 Kan man ikke ha sex med kondom ? Anonymkode: 7d9de...7df
AnonymBruker Skrevet 1. juli 2021 #3 Skrevet 1. juli 2021 Jeg har herpes. De aller fleste (tror 70%) av nordmenn har det, mange uten å vite det. Det er så klart den andre typen, munnsår-typen som er vanligst. Selvom den også kan smitte til underlivet. Så vidt jeg vet kan man ikke sjekke om man har det uten å ha symptomer. Har aldri smittet noen, eller det er i alle fall ingen av dem jeg har vært med som har fått noen symptomer. Etterhvert som man har hatt det, så blir man veldig bevisst på symptomer. Jeg kan kjenne det på kroppen to dager før jeg får utbrudd, og da har jeg naturligvis ikke sex med kjæresten før utbruddet er over. Vi har vært sammen i mange år, og han har aldri merket noe. Så slapp av! Anonymkode: 422a9...a52 2
AnonymBruker Skrevet 2. juli 2021 #4 Skrevet 2. juli 2021 Er det NOEN som har erfaring med dette ? Anonymkode: 3aff7...943
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå