AnonymBruker Skrevet 1. juli 2021 #1 Del Skrevet 1. juli 2021 Jeg skriver kronprinsen, men sier kromprinsen og kronprinsen alt etter om jeg er våken eller trøtt. Anonymkode: 90d9a...a97 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. juli 2021 #2 Del Skrevet 1. juli 2021 Jeg sier Krompen!!😎 Anonymkode: 55ab2...544 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Million Skrevet 1. juli 2021 #3 Del Skrevet 1. juli 2021 (endret) Jeg sier også Krompen! Det har jeg gjort i mange år. Sannsynligvis siden han prøvde å skjule at han var Krompen ved å si "Nei, jeg er Jonny fra Stovner" da han ble spurt "Men er ikke du....?". Endret 1. juli 2021 av Million 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. juli 2021 #4 Del Skrevet 1. juli 2021 Million skrev (Akkurat nå): Jeg sier også Krompen! Det har jeg gjort i mange år. Sannsynligvis siden han prøvde å skjule at han var Krompen i døra på et utested i Oslo i sin ungdom, ved å si "Nei, jeg er Jonny fra Stovner" da han ble spurt "Men er ikke du....?". Den historien har jeg ikke hørt før. Kan du fortelle? 😂 Anonymkode: 90d9a...a97 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Million Skrevet 1. juli 2021 #5 Del Skrevet 1. juli 2021 (endret) AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Den historien har jeg ikke hørt før. Kan du fortelle? 😂 Anonymkode: 90d9a...a97 Jeg husket den feil eller ble fortalt den feil, så jeg slettet det. Historien stammer fra en kiosk, ikke et utested (som JEG fikk høre i mine yngre dager!). Han ble spurt i en kiosk nede i Kragerø om "Er ikke du...?" og da hadde han svart at han var Johnny fra Stovner. Det kom i avisa. Og har siden blitt dratt frem nå og da i mediene. https://www.startsiden.no/nettliv/2019/11/01/195623351/derfor-ble-kronprinsen-kalt-johnny-fra-stovner Endret 1. juli 2021 av Million Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hvemsomhelst Skrevet 1. juli 2021 #6 Del Skrevet 1. juli 2021 Med n Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. juli 2021 #7 Del Skrevet 1. juli 2021 Uttaler det med m, og i varmt blir motsatt det uttaler jeg med n. Hvordan uttaler dere dl, (Russland, musling) med S eller sj? Anonymkode: a3c26...0d6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Rosendahl Skrevet 1. juli 2021 #8 Del Skrevet 1. juli 2021 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Jeg sier Krompen!!😎 Anonymkode: 55ab2...544 Jeg også 😂 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå