Trolltunga Skrevet 1. juli 2021 #1 Skrevet 1. juli 2021 Hvordan ser man om kattungen har hatt det fint mens jeg er borte (i et par timer)? Jeg har vokst opp med katt og aldri tenkt særlig på det, men etter et traumatiserende eierskap av hund (som måtte omplasseres pga sykdom, viste det seg) så har jeg blitt livredd for å gjøre feil med kattungen. Om natten velger hun selv å sove i stua, har mulighet til å komme inn til meg hvis hun vil, er allerede ekstremt trygg til bare å ha vært hos meg siden mandag, svinser rundt med høy hale og er helt normal, men hvordan ser jeg om hun har det bra når jeg er borte?
AnonymBruker Skrevet 1. juli 2021 #2 Skrevet 1. juli 2021 Du ser det på at hun slapper av når du kommer hjem eller hilser deg med hilsemjauing 🙂 Anonymkode: 78778...2c0
Trolltunga Skrevet 1. juli 2021 Forfatter #3 Skrevet 1. juli 2021 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Du ser det på at hun slapper av når du kommer hjem eller hilser deg med hilsemjauing 🙂 Anonymkode: 78778...2c0 Takk! Har så skrekk for at hun skal stå og mjaue etter jeg har gått og sleit med å gå i stad, for ble stående utenfor døra for å høre om hun pep.
AnonymBruker Skrevet 1. juli 2021 #4 Skrevet 1. juli 2021 Klarer seg fint så lenge de ikke er avhengige av kattemor lenger, og har det de trenger. Folk som har katt, må jo på jobb også. Hvordan skal katten ellers få mat, hvis eier ikke tjener penger ? Anonymkode: 7146d...a57
Tvist Skrevet 1. juli 2021 #6 Skrevet 1. juli 2021 Katter er stort sett mer selvstendige enn hunder og klarer seg bedre alene. Men du kan jo vurdere en kompis til pus .
AnonymBruker Skrevet 1. juli 2021 #7 Skrevet 1. juli 2021 AnonymBruker skrev (10 minutter siden): Du ser det på at hun slapper av når du kommer hjem eller hilser deg med hilsemjauing 🙂 Anonymkode: 78778...2c0 Er det det å slappe av eller hilsemjauingen som er bra? Anonymkode: f2681...91c
AnonymBruker Skrevet 1. juli 2021 #8 Skrevet 1. juli 2021 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Er det det å slappe av eller hilsemjauingen som er bra? Anonymkode: f2681...91c Begge deler Anonymkode: f3b61...aad
AnonymBruker Skrevet 1. juli 2021 #9 Skrevet 1. juli 2021 Katter er mer selvstendige enn hunder, og så lenge den er 12+ uker greier den seg helt fint alene en arbeidsdag. Anonymkode: 3a17f...e97
AnonymBruker Skrevet 1. juli 2021 #10 Skrevet 1. juli 2021 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Begge deler Anonymkode: f3b61...aad Da skjønner jeg poenget 😊 Anonymkode: f2681...91c
Trolltunga Skrevet 1. juli 2021 Forfatter #11 Skrevet 1. juli 2021 AnonymBruker skrev (41 minutter siden): Katter er mer selvstendige enn hunder, og så lenge den er 12+ uker greier den seg helt fint alene en arbeidsdag. Anonymkode: 3a17f...e97 Jeg jobber hjemmefra, så hun er sjelden alene mer enn noen få timer, men det henger tydeligvis igjen dette her med hunden min. Må jobbe med det. Tusen takk for svar!
Trolltunga Skrevet 1. juli 2021 Forfatter #12 Skrevet 1. juli 2021 Tvist skrev (54 minutter siden): Katter er stort sett mer selvstendige enn hunder og klarer seg bedre alene. Men du kan jo vurdere en kompis til pus . Ja, det er jo absolutt en mulighet!
Trolltunga Skrevet 1. juli 2021 Forfatter #13 Skrevet 1. juli 2021 AnonymBruker skrev (57 minutter siden): Klarer seg fint så lenge de ikke er avhengige av kattemor lenger, og har det de trenger. Folk som har katt, må jo på jobb også. Hvordan skal katten ellers få mat, hvis eier ikke tjener penger ? Anonymkode: 7146d...a57 Jeg husker jo dette fra tidligere ganger jeg har hatt katt, men nå, etter å ha hatt hund, har jeg blitt så redd for at hun ikke har det bra når jeg er borte. Skal notere det du sier i fronten av hjernen. Takk!
AnonymBruker Skrevet 1. juli 2021 #14 Skrevet 1. juli 2021 Så lenge hun har det hun trenger og du har tatt det litt gradvis, så går det bra. Gi pusen noen leker også, så hun kan leke når hun er alene. Anonymkode: dc079...df5
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå