AnonymBruker Skrevet 1. juli 2021 #1 Skrevet 1. juli 2021 Jeg har hatt bv i flere år nå og uansett hva jeg gjør så hjelper det ikke. Har prøvd antibiotika, melkesyretabletter, eddiksvann, kremer, stikkpiller....... intimsåpe, bare vaske med vann, gå og sove uten truse.. hender jeg er så heldig å få et par dager hvor det er normalt der nede men så kommer det ALLTID tilbake igjen. Noenganger lukter det fisk og noenganger lukter det ingenting men det kommer store GRØNNE klumper. Kjempe ekkelt jeg vet. Jeg har ingen kjønnssykdommer men jeg vet at jeg har noen cyster, for det sa gyn sist jeg var der. Kan det ha noen sammenheng med cystene? Ja jeg vet at jeg burde komme meg til legen men jeg har vært der før og fått antibiotika og det fjernet problemet litt også kom det bare tilbake igjen.. er så leii Anonymkode: abe68...28d
AnonymBruker Skrevet 1. juli 2021 #2 Skrevet 1. juli 2021 Gå til en gynekolog, å si at du trenger en løsning på problemet. Kanskje de kan utrede grunnen til at du ikke vlir kvitt det, og dermed en løsning. Anonymkode: ae1fe...ff1 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå