AnonymBruker Skrevet 1. juli 2021 #1 Del Skrevet 1. juli 2021 Jeg ser av og til kraftig senkete biler. Forstår ikke helt poenget? Drivstoffsparing er vel ikke noe poeng der, og alt blir mindre praktisk med en lavere bil. Dårlige norske veier, fartsdumper, inn og ut av bilen...bare stress. Så...hvorfor? Anonymkode: 61096...c17 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
visp Skrevet 1. juli 2021 #2 Del Skrevet 1. juli 2021 Jeg tror det er for å være kul, litt sånn gangstergreier. 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. juli 2021 #3 Del Skrevet 1. juli 2021 Haha, idiotgangster? Det ser jo kjempedumt ut å komme med en liten Golf eller Civic, eller, enda verre, en BMW som synger på siste verset, og all dempingen er borte. Anonymkode: 61096...c17 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
visp Skrevet 1. juli 2021 #4 Del Skrevet 1. juli 2021 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Haha, idiotgangster? Det ser jo kjempedumt ut å komme med en liten Golf eller Civic, eller, enda verre, en BMW som synger på siste verset, og all dempingen er borte. Anonymkode: 61096...c17 Jeg har for ordens skyld ikke senket bil! Det er sikkert populært i visse miljøer. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. juli 2021 #5 Del Skrevet 1. juli 2021 Fordi moderat senking ser bedre ut på mange biler. Når man f.eks har investert i fine felger, lavere profil så blir de 10cm mellom hjulbuen og dekket veldig synlig. Se for deg en Porsche, Audi R8 som noen hever 6cm. Det ser rart ut. Moderat senking gir et mer balansert utseende. Biler lages for hele verden. Og en bil kan riktig høyde til indiske veier men trenger ikke nødvendigvis å være så høy i Danmark f.eks. kanskje heve den for islandske veier. Anonymkode: fdc91...5e6 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AllahBallah Skrevet 1. juli 2021 #6 Del Skrevet 1. juli 2021 Hvorfor kjøper noen svære felger? R-styling på bilen? Betaler ekstra for en viss farge? Akkurat samme grunn 😅 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. juli 2021 #7 Del Skrevet 1. juli 2021 Fordi bilfolk er blodharry Anonymkode: 952e8...e79 11 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
newman01 Skrevet 2. juli 2021 #8 Del Skrevet 2. juli 2021 13 hours ago, AnonymBruker said: investert i fine felger, ... investert faktisk. Tror jeg ville kalt det "kjøp", ikke investering. Man investerer i hus, aksjer og andre varige objekter som på sikt gir avkastning. Investere tid i barna sine. Man kjøper Pepsi Max, biler og godteri. 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. juli 2021 #9 Del Skrevet 2. juli 2021 Anonymkode: 318f2...210 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. juli 2021 #10 Del Skrevet 2. juli 2021 🤦🏽♀️🤷🏽♀️ Anonymkode: 61096...c17 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
anonym 4545 Skrevet 2. juli 2021 #11 Del Skrevet 2. juli 2021 newman01 skrev (2 timer siden): ... investert faktisk. Tror jeg ville kalt det "kjøp", ikke investering. Man investerer i hus, aksjer og andre varige objekter som på sikt gir avkastning. Investere tid i barna sine. Man kjøper Pepsi Max, biler og godteri. Må pirke litt 🙂, bilkjøp kan faktisk være investering. Forutsetter selvfølgelig kjøp av eldre biler hvor etterspørselen stiger med årene. Eks: Mitt kjøp Fiat Ritmo Abarth 130 TC i 2013, 1985 modell, kr 50.000,-. I dag for jeg solgt den på dagen for minimum kr 90.000,-. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. juli 2021 #12 Del Skrevet 2. juli 2021 Riktig, men samlermarkedet er smal og det absolutte unntaket. Senker eller modifiserer du bilen på noe vis, reduserer du ofte verdien på den, så da er vi like langt. Anonymkode: 61096...c17 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. juli 2021 #13 Del Skrevet 2. juli 2021 16 hours ago, AllahBallah said: Hvorfor kjøper noen svære felger? R-styling på bilen? Betaler ekstra for en viss farge? Akkurat samme grunn 😅 Fordi de har for mye penger å kaste bort på drit. Anonymkode: 207ab...976 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. juli 2021 #14 Del Skrevet 2. juli 2021 Fordi de ennå ikke har vokst opp. Dette er folk som mentalt er 14-15 år gamle. Anonymkode: 178c3...e94 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. juli 2021 #15 Del Skrevet 2. juli 2021 AnonymBruker skrev (1 time siden): Fordi de ennå ikke har vokst opp. Dette er folk som mentalt er 14-15 år gamle. Anonymkode: 178c3...e94 Kanskje. Som utdannet mekaniker med fordypning innen teknologi så er det kanskje noe i det. Uten at det er negativt. Jeg de felgene som kostet meg mest var original felger til en 1964 model. Denne har hatt en verdistigning høyere enn huset og hyggelig å kjøre. Samme med motorsyklene mine. Så at det finnes en barnslig glede der nekter jeg ikke for. Hva er mental 50åring da. Dyr vin og litografier av Munch og tolke Kafka?? Anonymkode: fdc91...5e6 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
eveline Skrevet 2. juli 2021 #16 Del Skrevet 2. juli 2021 Kanskje fordi de liker det?😆 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cordelia Skrevet 2. juli 2021 #17 Del Skrevet 2. juli 2021 AnonymBruker skrev (1 time siden): Fordi de har for mye penger å kaste bort på drit. Anonymkode: 207ab...976 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest 123 eller noe Skrevet 2. juli 2021 #18 Del Skrevet 2. juli 2021 De er så jævla irriterende å kjøre bak i områder med mange fartshumper! Raske rånebiler i sniglefart! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Druid Skrevet 2. juli 2021 #19 Del Skrevet 2. juli 2021 AnonymBruker skrev (4 timer siden): Anonymkode: 318f2...210 TUV sagt nein! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. juli 2021 #20 Del Skrevet 2. juli 2021 AnonymBruker skrev (15 minutter siden): Kanskje. Som utdannet mekaniker med fordypning innen teknologi så er det kanskje noe i det. Uten at det er negativt. Jeg de felgene som kostet meg mest var original felger til en 1964 model. Denne har hatt en verdistigning høyere enn huset og hyggelig å kjøre. Samme med motorsyklene mine. Så at det finnes en barnslig glede der nekter jeg ikke for. Hva er mental 50åring da. Dyr vin og litografier av Munch og tolke Kafka?? Anonymkode: fdc91...5e6 Det er en barnslig glede som ikke fruene er like gledelige på, tror jeg Min mann har også stor glede av biler og felger og alt det der. Og vi har hatt lave BMW-er som ikke klarte en fortauskant! Så upraktisk!! Nå har vi en Toyota Landruiser V8. Det kunne ikke være mindre enn det. Med svindyre dekk og felger! Men ja, den har vi hatt i 10 år nå, og den holder seg i pris, samt at den har hatt omtrent null i verkstedutgifter! Så det var faktisk et godt kjøp! Også har han sin glede i den taunusen fra 66 som han bygger om og opp. Der er det mye jobb, og mye penger har gått dit de siste 7 åra. Og har vært enig i det, forresten. Er glad for at han har en hobby, selv om det koster mye tid og penger, Men han holder resten av bilene ute av verksted fordi han kan så mye, så da får vi litt igjen der da. Anonymkode: 40259...7f2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå