Gå til innhold

Barnet stod å hylskrek lenge

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Barn på 16 måneder. Lå og sov, og plutselig virket ikke babycallen så far hørte det ikke barnet. Hørte plutselig dunk og hyl. Aner ikke hvor lenge barnet har stått slik 😪 Fikk så vondt over det. 

Kan barnet ta skade av det? 

Anonymkode: 83c56...004

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Uff, for en kjedelig situasjon, for både deg og barnet! 

hvis dette skjer bare en gang: nei, det tar ikke barnet skade av. Men hvis det gjentar seg ofte og mange ganger Så ville det vært noe annet.

men en gang? Nei. Legg det bak dere. ❤️

Anonymkode: 73f79...0c0

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Om barnet sto slik i timesvis, ja, om ikke så nei. 

Anonymkode: 0bc50...7fe

AnonymBruker
Skrevet

Vet ikke hvor lenge det barnet stod 😪 tok tid å roe baenet ned så stått slik en stund 😪

Anonymkode: 83c56...004

Gjest Albbas
Skrevet

Jeg sto og skrek i timesvis på den alderen en gang søstera mi (den gang 17 år) passet på meg. Foreldrene mine kom hjem i 12-tiden, da sto jeg i senga og hylte mens søstera mi fortsatt sov... Tror ikke jeg tok skade av det. 😅 Søstera mi derimot får dårlig samvittighet hver gang hun blir påminnet om det. 😂

AnonymBruker
Skrevet

Jeg gikk ut på tur en kveld, sa ifra til mannen som såvidt så opp fra telefonen, men jeg regnet jo med at det var greit siden han svarte "mhm." 

En time senere kommer jeg hjem og hører baby skrike hysterisk fra soverommet. Tror du ikke mannen trodde at jeg var der nede med ham og forsøkte å trøste? Han fikk sjokk når han så meg komme inn med ytterklær... Altså, jeez, menn noen ganger.... 

Det går nok fint med lille, men skjønner det skjærer i mammahjertet.

Anonymkode: 15895...752

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...