Gå til innhold

Han kommer for fort

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 1.7.2021 den 16.23):

De er ødelagt av womenizer. De blir følelsesløse.

Anonymkode: 1e13d...d48

Aldri brukt leketøy. Sliter veldig med å komme likevel 

Anonymkode: f7107...d53

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 30.6.2021 den 23.34):

Har datet en fantastisk fyr siste ukene. Checker alle bokser på hva jeg ønsker meg. Men, han kommer jo bare jeg ser på han omtrent. Usikker på hvordan jeg skal forholde meg til dette. Har snakket om det og han er ikke vant med initiativ og damer som bidrar/vet hva de holder på med så jeg tenner han visst enormt. Jeg er 29 og han 27. Han er ikke uerfaren, men jeg bruker gjerne litt tid på å komme og er vant til å komme flere ganger før han gjør det. Han har enda ikke fått meg til å komme da han rett og slett ikke klarer å holde tilbake. Bruker dette å bli bedre med tid til dere som har erfaring med lignende? Tips/erfaringer tas i mot. 

Anonymkode: f484c...765

For en holdning! 

Han får meg ikke til å komme 😂

Sex handler om å kommunisere, gi veiledning, å lytte, å finne sin dynamikk seg i mellom.

En holdning hvor han sier hun er dårlig på x og hun sier han er dårlig på y fører ingen sted hen. 

Anonymkode: a415d...41a

Skrevet

Det er jo ikke noe problem om han kommer for fort? Regner med at det ikke er noe i veien for at dere kan fortsette å kose selv om. Og han har vel flere runder i seg enn bare den ene? 🙂

AnonymBruker
Skrevet
oeas skrev (5 timer siden):

Det er jo ikke noe problem om han kommer for fort? Regner med at det ikke er noe i veien for at dere kan fortsette å kose selv om. Og han har vel flere runder i seg enn bare den ene? 🙂

Det er litt av problematikken her, at han ikke får til det.. 

Skrevet
AnonymBruker skrev (15 timer siden):

Det er litt av problematikken her, at han ikke får til det.. 

Vel, sånn er livet. Er det et sunt og godt forhold, finner det sin naturlige løsning.

AnonymBruker
Skrevet
Bamseklemmer skrev (På 1.7.2021 den 20.39):

Farken ikke så enkelt å holde igjen på spruten når dama er hot... Man må da gjøre noe som gjør at jeg holder ut lengre. Jeg er pokka nøgd til å fingre og slikke kvinnen litt opp først, skikkelig oppvarmet og hører at hun nærmer seg orgasme. Da gir jeg full hendel til hun kommer, så en liten pause og fortsetter igjen. Er jeg riktig heldig kan hun få to-tre raske orgasmer på rad.

Jeg har opplevd flere kvinner som trenger god tid på å oppnå orgasme, men jeg har oppdaget at jo lengre forspillet er jo sterkere og flere orgasmer får dem. Jeg forvirrer hjernen deres med impulser fra flere erogene soner samtidig, litt dirty talk hjelper også, også stillinger som ikke har vært prøvd før. De jeg skriver om ble rett og slett forfjamset av uforutsigbar nytelse... Noen av de fikk en kraftig orgasme av å ligge med hodet utenfor senga, hodet hennes fyltes med blod og hjernen jobbet fortere med å tømme lykkesenteret... en litt uvant men hærlig måte å få orgasme på, sa de...  Noen ble utslitt av å holde seg oppe med kun hendene, de kunne ikke slippe taket for da datt de i gulvet, men de kunne heller ikke slippe taket når de kjente at de nærmet seg orgasme. Melkesyre er ondt, men orgasmen gjør at man fortsetter selv om det er litt ondt... Så å bli litt rød i hodet og utmattelses-orgasmer fungerer på alle...

Viser man respekt og prater om å komme for fort eller at man bruker for lang tid, finnes det løsninger på det meste. Man må bare være flink til å lytte og finne på løsninger... Så det hjelper så lite å klage på partneren sin, hvis man ikke har forståelse på orgasmen og hvorfor den inntreffer. Skal man oppleve orgasme må man selv sørge for å få den, partneren er bare til for å tilrettelegge orgasmen med forvirring, stimuli og impulser til hjernen din.

Flinke bamsegutten vår

Anonymkode: 1b09c...957

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...