Gå til innhold

Han kommer for fort

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Har datet en fantastisk fyr siste ukene. Checker alle bokser på hva jeg ønsker meg. Men, han kommer jo bare jeg ser på han omtrent. Usikker på hvordan jeg skal forholde meg til dette. Har snakket om det og han er ikke vant med initiativ og damer som bidrar/vet hva de holder på med så jeg tenner han visst enormt. Jeg er 29 og han 27. Han er ikke uerfaren, men jeg bruker gjerne litt tid på å komme og er vant til å komme flere ganger før han gjør det. Han har enda ikke fått meg til å komme da han rett og slett ikke klarer å holde tilbake. Bruker dette å bli bedre med tid til dere som har erfaring med lignende? Tips/erfaringer tas i mot. 

Anonymkode: f484c...765

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Så flott at dere begge har funnet en dere liker. :-)

Jeg tror at det med sex ofte er en treningssak, så jeg ville ikke vært bekymret. Det virker også som om dere har en god dialog uten at dere går i forsvarsposisjon. Det lover jo godt, synes jeg. God kommunikasjon er en suksessfaktor.

Det klassiske tipset er at dere bruker litt tid på deg først, f.eks. oralt eller at han bruker hendene. Gjerne helt til du har fått en orgasme eller to først. Og så kan han komme inn i deg. Et annet er at dere trener ham til å holde seg lengre. F.eks. at han støter litt og så stopper litt til det roer seg ned for ham. Eller at dere avbryter på en eller annen måte f.eks. ved å bytte stilling. Det irriterende er at sånt også kan roe deg ned. Å edge ham når du suger ham kan være lettere. Et tredje tips er at han sikkert holder seg lengre hvis det ikke er så lenge siden sist dere hadde sex. Så kanskje en kjappis før dere ser film etterfulgt av en lengre etterpå, kan være en ide? Jeg tror egentlig bare dere må prøve dere litt frem og samarbeide til dere finner noe som fungerer for dere. 🤗

• Liker 8
AnonymBruker
Skrevet

Jeg er mann på 30 og har hatt samme problemet, og da særlig med ny partner i år. Hun er rett og slett god i senga, mens jeg har kommet lett, og jeg kom på sekunder hver gang. Jeg fikk henne til å komme ved å gå ned på henne først, jeg slo meg jo ikke til ro med situasjonen og tenkte at hun fikk klare seg uten særlig tilfredsstillelse, men det var nå et problem likevel.

Det har rett og slett bare gått seg til. Det tok et par måneder, og nå er det rett og slett ikke problematisk lenger. Hun kommer vaginalt og kommer de aller fleste ganger, og selve penetreringen kan vare i alt fra fem minutter til en halvtime. En sjelden gang kommer jeg fortere enn jeg ønsker (kanskje 1 av 20?), men det går greit for begge parter. Vi har også funnet en god "rytme" når vi har sex, og det hjelper. Hun får nytelse og kommer uten at jeg stimuleres altfor intenst og kommer raskt.

Vi snakket litt om det, og det er selvfølgelig helt legitimt og helt riktig å ta det opp. Det skulle bare mangle.
Når det er sagt: Hvis han virker å ta det på alvor og å mene dette må bli bedre selv, ikke bare flirer det bort og driter i din nytelse, da tror jeg også det er lurt å ikke snakke om det hele tiden. Følg de fine rådene fra @Fioljentaover her, og ikke skriv en situasjonsrapport i fellesskap etter hver runde. Som med ereksjonssvikt er dette rimelig sensitivt, og sjansen er stor for at han tenker mye på det selv. Jo mer prestasjonsangst, jo lettere skjer dette. Det er virkelig en ond sirkel.

Long story short: For meg, en mann i noenlunde samme alder og noenlunde samme problemstilling, gikk det seg rett og slett bare til i løpet av 2-3-4 måneder. Ingen garantier for at det samme skjer her, men for min del rettet det seg helt opp.

Anonymkode: 0e60d...600

• Liker 5
Skrevet
AnonymBruker skrev (16 timer siden):

Har datet en fantastisk fyr siste ukene. Checker alle bokser på hva jeg ønsker meg. Men, han kommer jo bare jeg ser på han omtrent. Usikker på hvordan jeg skal forholde meg til dette. Har snakket om det og han er ikke vant med initiativ og damer som bidrar/vet hva de holder på med så jeg tenner han visst enormt. Jeg er 29 og han 27. Han er ikke uerfaren, men jeg bruker gjerne litt tid på å komme og er vant til å komme flere ganger før han gjør det. Han har enda ikke fått meg til å komme da han rett og slett ikke klarer å holde tilbake. Bruker dette å bli bedre med tid til dere som har erfaring med lignende? Tips/erfaringer tas i mot. 

Han er 27, kan han ikke bare komme flere ganger på rad da?

AnonymBruker
Skrevet

Dette er problemet med dagens norske kvinner, som har hatt flere titalls sexpartnere og sliter med å få orgasme.

Anonymkode: 2e999...50f

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (26 minutter siden):

Dette er problemet med dagens norske kvinner, som har hatt flere titalls sexpartnere og sliter med å få orgasme.

De er ødelagt av womenizer. De blir følelsesløse.

Anonymkode: 1e13d...d48

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (42 minutter siden):

det kan jeg være eng i. Jeg har brukt for mye sexleketøy og klarer sjeldent å komme med mannen min. 

Anonymkode: 69016...cc2

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet

Gi en to uker til å skjerpe seg, ellers er det på hue og ræva ut.

Noen menn presterer best under press.

Anonymkode: c3ba8...fcd

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Hva med å teste ut en penisring? Det skal få en mann til å holde ut litt lengre. Tror menn kan trene deg opp til å ikke komme, går sikkert enn å google seg til metoden som brukes der :) 

Anonymkode: 2cf70...f45

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (46 minutter siden):

Leketøy kan gjøre at man blir mindre sensitivt, men om man tar en pause fra dem, kommer sensitiviteten tilbake. Snakker fra egen erfaring. Jeg var på det punktet hvor jeg hadde en vibrator på det sterkeste, direkte på klitoris, og ingenting.

Jeg ble tvunget til å ta en pause over en ferie, da jeg var hjemme fra studiestedet, og også borte fra leketøyet mitt.

Hadde en natt der jeg ble så sinnsykt kåt, jeg visste ikke hvor jeg skulle gjøre av meg. Tenkte jeg måtte prøve noe, og første gang fingrene har fungert. Nå er jeg alt for sensitiv for de fleste leketøy. Takler kun de laveste settingene. 

Anonymkode: 2cf70...f45

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 timer siden):

For en kommentar. 🤦‍♀️ Du blir ikke noe bedre selv, av å rakke ned på andre😉 

Anonymkode: 10a56...e16

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (20 timer siden):

Farken ikke så enkelt å holde igjen på spruten når dama er hot... Man må da gjøre noe som gjør at jeg holder ut lengre. Jeg er pokka nøgd til å fingre og slikke kvinnen litt opp først, skikkelig oppvarmet og hører at hun nærmer seg orgasme. Da gir jeg full hendel til hun kommer, så en liten pause og fortsetter igjen. Er jeg riktig heldig kan hun få to-tre raske orgasmer på rad.

Jeg har opplevd flere kvinner som trenger god tid på å oppnå orgasme, men jeg har oppdaget at jo lengre forspillet er jo sterkere og flere orgasmer får dem. Jeg forvirrer hjernen deres med impulser fra flere erogene soner samtidig, litt dirty talk hjelper også, også stillinger som ikke har vært prøvd før. De jeg skriver om ble rett og slett forfjamset av uforutsigbar nytelse... Noen av de fikk en kraftig orgasme av å ligge med hodet utenfor senga, hodet hennes fyltes med blod og hjernen jobbet fortere med å tømme lykkesenteret... en litt uvant men hærlig måte å få orgasme på, sa de...  Noen ble utslitt av å holde seg oppe med kun hendene, de kunne ikke slippe taket for da datt de i gulvet, men de kunne heller ikke slippe taket når de kjente at de nærmet seg orgasme. Melkesyre er ondt, men orgasmen gjør at man fortsetter selv om det er litt ondt... Så å bli litt rød i hodet og utmattelses-orgasmer fungerer på alle...

Viser man respekt og prater om å komme for fort eller at man bruker for lang tid, finnes det løsninger på det meste. Man må bare være flink til å lytte og finne på løsninger... Så det hjelper så lite å klage på partneren sin, hvis man ikke har forståelse på orgasmen og hvorfor den inntreffer. Skal man oppleve orgasme må man selv sørge for å få den, partneren er bare til for å tilrettelegge orgasmen med forvirring, stimuli og impulser til hjernen din.

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (8 timer siden):

Jeg er mann på 30 og har hatt samme problemet, og da særlig med ny partner i år. Hun er rett og slett god i senga, mens jeg har kommet lett, og jeg kom på sekunder hver gang. Jeg fikk henne til å komme ved å gå ned på henne først, jeg slo meg jo ikke til ro med situasjonen og tenkte at hun fikk klare seg uten særlig tilfredsstillelse, men det var nå et problem likevel.

Det har rett og slett bare gått seg til. Det tok et par måneder, og nå er det rett og slett ikke problematisk lenger. Hun kommer vaginalt og kommer de aller fleste ganger, og selve penetreringen kan vare i alt fra fem minutter til en halvtime. En sjelden gang kommer jeg fortere enn jeg ønsker (kanskje 1 av 20?), men det går greit for begge parter. Vi har også funnet en god "rytme" når vi har sex, og det hjelper. Hun får nytelse og kommer uten at jeg stimuleres altfor intenst og kommer raskt.

Vi snakket litt om det, og det er selvfølgelig helt legitimt og helt riktig å ta det opp. Det skulle bare mangle.
Når det er sagt: Hvis han virker å ta det på alvor og å mene dette må bli bedre selv, ikke bare flirer det bort og driter i din nytelse, da tror jeg også det er lurt å ikke snakke om det hele tiden. Følg de fine rådene fra @Fioljentaover her, og ikke skriv en situasjonsrapport i fellesskap etter hver runde. Som med ereksjonssvikt er dette rimelig sensitivt, og sjansen er stor for at han tenker mye på det selv. Jo mer prestasjonsangst, jo lettere skjer dette. Det er virkelig en ond sirkel.

Long story short: For meg, en mann i noenlunde samme alder og noenlunde samme problemstilling, gikk det seg rett og slett bare til i løpet av 2-3-4 måneder. Ingen garantier for at det samme skjer her, men for min del rettet det seg helt opp.

Anonymkode: 0e60d...600

Vi snakket om det på hans initiativ, da han følte jeg var veldig god i senga og at han selv kjente litt på prestasjonsangst pga dette. Han ytret for eksempel at det var første gangen har hadde følt at han ble knulla selv, og at dette var en ny opplevelse for han. Tror ikke jeg er noen ekspert, far from. Og har ingen planer om å bringe dette opp ofte, men bør kanskje tone meg litt ned og prøve å la han ta styringen litt mer kanskje. Se om det hjelper. Og forspill og at han kan ta meg oralt først kan vi helt klart bli bedre på. Er ikke noen bekymring fra min side enda, men bare en ny situasjon for meg å være i, rett og slett. Så takk for feedback! 😊

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
ABM skrev (8 timer siden):

Han er 27, kan han ikke bare komme flere ganger på rad da?

Dessverre så har det vist seg å være litt problematisk. 

Har verken hatt titalls med partnere eller sliter med å få orgasmer. 

Womanizer har jeg heller aldri hatt eller prøvd.. 

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet
Bamseklemmer skrev (3 timer siden):

Farken ikke så enkelt å holde igjen på spruten når dama er hot... Man må da gjøre noe som gjør at jeg holder ut lengre. Jeg er pokka nøgd til å fingre og slikke kvinnen litt opp først, skikkelig oppvarmet og hører at hun nærmer seg orgasme. Da gir jeg full hendel til hun kommer, så en liten pause og fortsetter igjen. Er jeg riktig heldig kan hun få to-tre raske orgasmer på rad.

Jeg har opplevd flere kvinner som trenger god tid på å oppnå orgasme, men jeg har oppdaget at jo lengre forspillet er jo sterkere og flere orgasmer får dem. Jeg forvirrer hjernen deres med impulser fra flere erogene soner samtidig, litt dirty talk hjelper også, også stillinger som ikke har vært prøvd før. De jeg skriver om ble rett og slett forfjamset av uforutsigbar nytelse... Noen av de fikk en kraftig orgasme av å ligge med hodet utenfor senga, hodet hennes fyltes med blod og hjernen jobbet fortere med å tømme lykkesenteret... en litt uvant men hærlig måte å få orgasme på, sa de...  Noen ble utslitt av å holde seg oppe med kun hendene, de kunne ikke slippe taket for da datt de i gulvet, men de kunne heller ikke slippe taket når de kjente at de nærmet seg orgasme. Melkesyre er ondt, men orgasmen gjør at man fortsetter selv om det er litt ondt... Så å bli litt rød i hodet og utmattelses-orgasmer fungerer på alle...

Viser man respekt og prater om å komme for fort eller at man bruker for lang tid, finnes det løsninger på det meste. Man må bare være flink til å lytte og finne på løsninger... Så det hjelper så lite å klage på partneren sin, hvis man ikke har forståelse på orgasmen og hvorfor den inntreffer. Skal man oppleve orgasme må man selv sørge for å få den, partneren er bare til for å tilrettelegge orgasmen med forvirring, stimuli og impulser til hjernen din.

Veldig enig i det du skriver rundt kommunikasjon her, og klager ikke - enda. Men utfordringer er at han kommer såpass fort at det blir vanskelig å både komme/teste ut hva som skal til for at han skal holde litt lengre foreløpig.  Satser på at det blir bedre med tiden for han er virkelig en keeper. Det positive i alt dette er jo at jeg blir vanvittig kåt av at han er så kåt på meg! 

• Liker 3
Skrevet
AnonymBruker skrev (26 minutter siden):

Det positive i alt dette er jo at jeg blir vanvittig kåt av at han er så kåt på meg! 

Ja, jeg kjenner meg igjen i dette, det er jo så utrolig smittsomt. Da får man enda mere lyst til å gi nytelse... blir jo kåt bare av å vite at nå blir man knullet snart... Hele kroppen vrir seg av kåthet, problem med dette er at man kan komme for fort. Spesielt vi menn som ikke er så utholdende. Jeg begynte å trene med utholdenhet med runking.. Runke til man nesten kommer, så gjentar man dette mange ganger, så må man bare la det stå til så utløsningen får sin "lønning for strevet". Gjentar man slike øvelser, vil du nok se resultater etter et par uker.

Her er noe bra lesestoff til dere: https://www.kk.no/samliv/16-tips-som-far-sexen-til-a-vare-lenger/72317577

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Mannen min sliter med det samme, og det har han gjort i mange år nå. Vi fikser alltid meg først, men jeg savner å bli råknullet i mer enn 30 sekunder om gangen! Jeg får også vaginale orgasmer, men det begrenser seg på et halvt minutt. I starten av forholdet tenkte jeg at det ville gå seg til, men det gjorde ikke det, og vi har prøvd mye forskjellig.

Anonymkode: 59bf7...9bd

AnonymBruker
Skrevet

Litt bedøverlseskrem på penis og en cocksleeve av typen Fatboy, og du har en stor evighetsmaskin.

Etter at du er fornøyd tar du den av og setter på han et cage. Så er han klar når du vil igjen. Frokost, lunch, middag og kvelds. La han jobbe.

Etter en uke lar du han komme etter en økt med lang tease der du runker han hardt, så penis blir mer robust. Tren stopp og start. Hold på lenge, lenger, lengst. La han komme skikkelig slik du vil han skal komme med deg. Gjør det til ditt moment.  Fortell han at slikt skal han komme, når du er fornøyd. Før du på nytt setter på han buret igjen, slik at han lærer seg manerer.

Etter uker med dette vil han betinges å komme når du vil, som du vil, og slutte å oppføre seg som en amatør.

Shades of pink.

Anonymkode: 6fbcb...499

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Mannen min sliter med det samme, og det har han gjort i mange år nå. Vi fikser alltid meg først, men jeg savner å bli råknullet i mer enn 30 sekunder om gangen! Jeg får også vaginale orgasmer, men det begrenser seg på et halvt minutt. I starten av forholdet tenkte jeg at det ville gå seg til, men det gjorde ikke det, og vi har prøvd mye forskjellig.

Anonymkode: 59bf7...9bd

Ja, tror ikke jeg vil klare å inngå noe seriøst med han om det ikke bedrer seg på noen mnd. Sex og vaginalt samleie er for viktig for meg dessverre. Liker bedre det enn oralsex og er også fan av langvarig sex. Kanskje kynisk å tenke slik når han er så bra ellers. Men krysser fingrene for at det blir bedre!

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Ja, tror ikke jeg vil klare å inngå noe seriøst med han om det ikke bedrer seg på noen mnd. Sex og vaginalt samleie er for viktig for meg dessverre. Liker bedre det enn oralsex og er også fan av langvarig sex. Kanskje kynisk å tenke slik når han er så bra ellers. Men krysser fingrene for at det blir bedre!

Ellers så ender det med at du krysser beina. 

Anonymkode: 6fbcb...499

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...