AnonymBruker Skrevet 30. juni 2021 #1 Skrevet 30. juni 2021 Syns dere hvite gardiner er fint også om høsten, og gir en lun høst-ete følelse sammen med døde trær og blader ute og stearinlys og tørkede blomster inne osv? Jeg har ikke hatt gardiner det siste året fordi jeg ikke finner noen jeg liker. Nå fant jeg noen hvite, men rekker så vidt å ha de oppe før det er høst. Anonymkode: 4da16...114
AnonymBruker Skrevet 30. juni 2021 #2 Skrevet 30. juni 2021 Tenker du gjennomsiktige? 😊 Jeg har tykke, hvite gardiner til jul. Anonymkode: 3a242...a40 1
AnonymBruker Skrevet 30. juni 2021 #3 Skrevet 30. juni 2021 Vi har tynne hvite gardiner året rundt. Synes det er veldig fint og nøytralt, og da gjør jeg det heller lunt og hjemmekoselig med andre ting i huset. Anonymkode: aaac9...d44 1
eveline Skrevet 30. juni 2021 #4 Skrevet 30. juni 2021 Jeg synes hvite gardiner er veldig fint. Det passer til alle farger🙂
Gjest Føsleguri Skrevet 1. juli 2021 #5 Skrevet 1. juli 2021 Jeg henger opp de hvite gardinene på våren en gang og bytter til mørkere gardiner på høsten en gang. De kunne nok hengt oppe hele året, men jeg liker variasjon.
Million Skrevet 1. juli 2021 #6 Skrevet 1. juli 2021 Jeg har hvite gardiner året rundt. Halvt gjennomsiktige, så de slipper inn litt lys. Gidder ikke bytte pga årstider, og liker ikke mørke gardiner heller. De gjør rommet så dystert og "innestengt".
AnonymBruker Skrevet 1. juli 2021 #7 Skrevet 1. juli 2021 Synes du det er fint, TS? Det er, tross alt, du som skal se mest på dem. Anonymkode: 2dda6...931 2
AnonymBruker Skrevet 1. juli 2021 #8 Skrevet 1. juli 2021 AnonymBruker skrev (1 time siden): Synes du det er fint, TS? Det er, tross alt, du som skal se mest på dem. Anonymkode: 2dda6...931 Jeg har sett meg lei på gardiner og har derfor gått uten gardiner siden jula var over... Føsleguri skrev (1 time siden): Jeg henger opp de hvite gardinene på våren en gang og bytter til mørkere gardiner på høsten en gang. De kunne nok hengt oppe hele året, men jeg liker variasjon. Bytter du til julegardiner også, eller er vinter-halvårsgardinene også julegardiner? AnonymBruker skrev (11 timer siden): Tenker du gjennomsiktige? 😊 Jeg har tykke, hvite gardiner til jul. Anonymkode: 3a242...a40 Gjennomsiktige, ja. Million skrev (1 time siden): Jeg har hvite gardiner året rundt. Halvt gjennomsiktige, så de slipper inn litt lys. Gidder ikke bytte pga årstider, og liker ikke mørke gardiner heller. De gjør rommet så dystert og "innestengt". Det er det jeg er redd for. Jeg syns egentlig KID sine gardiner Mali er veldig fin, i mørk grå, men er redd jeg skal føle at rommet blir mindre og "trangere". Selv om det er relativt luftig alt... Anonymkode: 4da16...114
Gjest Føsleguri Skrevet 1. juli 2021 #9 Skrevet 1. juli 2021 AnonymBruker skrev (1 time siden): Jeg har sett meg lei på gardiner og har derfor gått uten gardiner siden jula var over... Bytter du til julegardiner også, eller er vinter-halvårsgardinene også julegardiner? Gjennomsiktige, ja. Det er det jeg er redd for. Jeg syns egentlig KID sine gardiner Mali er veldig fin, i mørk grå, men er redd jeg skal føle at rommet blir mindre og "trangere". Selv om det er relativt luftig alt... Anonymkode: 4da16...114 Jeg har julegardiner også som jeg henger opp litt før jul og tar ned litt etter jul. Da henger jeg opp igjen vintergardinene.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå