Gå til innhold

Hvordan slappe av alene?

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Er så trøtt at jeg nesten ikke klarer holde meg våken men må være våken fordi jeg endelig har alenetid på en del dager. Det eneste jeg har gjort i det siste er å dra avgårde på tinder dates... I kveld er jeg for trøtt og skjønner ikke hva jeg skal gjøre sånn her hjemme helt alene for å slappe av?? Har ikke konsentrasjon til å lese eller se en film og vil for all del ikke sovne! Andre forslag??? Hva gjør DU når du slapper av alene? Kjenner meg så sinnsykt stresset fordi det er x antall timer til jeg ikke har mer alenetid og kan ikke sløse bort på søvn. 

Anonymkode: e8780...d27

Videoannonse
Annonse
Gjest supernova_87
Skrevet

Høres ut som du virkelig trenger søvn. Kanskje hvis du bare gir deg selv det du trenger vil resten av alenetiden føles bedre. 

AnonymBruker
Skrevet

En lang dusj/bad, ansiktsmaske, hudpleie, osv osv. Øker velværen litt ekstra

Anonymkode: 719be...356

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Runkemaraton.

Anonymkode: cd0db...830

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
Rainstorm skrev (12 minutter siden):

Høres ut som du virkelig trenger søvn. Kanskje hvis du bare gir deg selv det du trenger vil resten av alenetiden føles bedre. 

Er litt det jeg frykter. Kanskje du har rett. Elsker egentlig kvelden og natten. Dagtid er slit så er så nedtur å være sliten om kvelden. Høres ut som tull men verden går litt under. 

AnonymBruker skrev (13 minutter siden):

En lang dusj/bad, ansiktsmaske, hudpleie, osv osv. Øker velværen litt ekstra

Anonymkode: 719be...356

Delvis gjort da jeg hadde planer om å gå på date som vanlig, visste ikke med hvem enda men gjorde meg klar. Da jeg fikk to nesten-i-boks avtaler innså jeg at jeg er altfor trøtt... 

AnonymBruker skrev (11 minutter siden):

Runkemaraton.

Anonymkode: cd0db...830

Som sagt, så ble det ingen date i dag og jeg er ikke i besittelse av egen penis! Hehe... Neeeeida. Er ikke seksuell på date jeg. Treffer altfor mange til det. Er mer sånn: give me 5 seconds to re-invent myself, så blir de betatt og jeg kjeder meg fortsatt like mye etterpå... 

Anonymkode: e8780...d27

Skrevet (endret)

Bake? Lage opp middag til fryseren? Gå en liten tur der det er stille? Plukke en bukett med villblomster? Stelle med plantene? 

Endret av Jytte
  • Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Det er faktisk greit å sove om kroppen din trenger det.

Anonymkode: da068...68d

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...