Gå til innhold

Hva betyr dette i psykiatri journalen?

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

"Psykotiske lidelser og trekk: bekrefter opplevelse av at noen er ute etter han (x, x og x), tror dette fortsatt - fremstår ikke reelt, men preget av negative erfaringer under tidligere y"

Betyr det at de ikke tror på at jeg har disse tankene eller betyr det at de tenker at det jeg tror ikke er reelt? 

Anonymkode: 93969...675

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Litt uklart, enten tror de at du finner på det du beskriver, eller så mener de at du har tankene, men vet selv at de ikke er reelle

Anonymkode: b2f64...4d4

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

"Psykotiske lidelser og trekk: bekrefter opplevelse av at noen er ute etter han (x, x og x), tror dette fortsatt - fremstår ikke reelt, men preget av negative erfaringer under tidligere y"

Betyr det at de ikke tror på at jeg har disse tankene eller betyr det at de tenker at det jeg tror ikke er reelt? 

Anonymkode: 93969...675

Det siste

Anonymkode: 945bd...224

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

jeg hadde tolket det som at du har tankene, men at det ikke reelt er noen etter deg men det er en opplevelse basert på tidligere erfaringer 

Anonymkode: 37d58...26e

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Du må nesten spørre dem hva de mener for å være helt sikker . Det blir jo synsing fra min side. Jeg tolker notatet som at  du tror noen er ute etter deg. De mener dette ikke er reelt men heller et produkt av tidligere dårligere erfaringer med disse folka. 

Anonymkode: b6060...377

• Liker 3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...