Gå til innhold

Tjukken skal trimmes


loppekasse

Anbefalte innlegg

Det blir treningsdagbok/slankedagbok på meg også. 

Vi starter på gode 126kg (takk depresjon). Jeg er 173cm høy. Her er det mye å ta av ser dere. 

Kjører på med første mål om å komme meg ned til 125kg da, og så tar vi det 5 om gangen? Er ikke det en grei plan?

Så, ca start dato settes i dag, selvom det er noen dager siden sist veiing. 

30/06: 126 kg

Da er det bare å finne fram en lydbok og komme seg ut på tur! Hei hå la gå!

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Heier på deg! 

Er på samme vei, ganske jevntung som deg. Lydbok og tur er også min valgte trim! :)

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei, gratulerer med dagbok, og lykke til på veien.

Hva er din strategi og plan for å nå målet?

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heia heia! Jeg er på 125 ca, så vi står ganske likt - mål om 112 ved utgangen av september. Har du satt deg noen mål annet enn fem av gangen? 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heier på deg 👍👌

Startet litt lavere i vekt enn deg, men er lavere i cm også ;) Jeg har kommet i gang, og sett at det hjelper. Jeg har som du har tenkt satt meg lave mål i starten. Det er utrolig deilig å nå målet sitt, og så kunne starte veien mot det neste.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

 

On 6/30/2021 at 4:01 PM, Dundre said:

Hei, gratulerer med dagbok, og lykke til på veien.

Hva er din strategi og plan for å nå målet?

Logger i lifesum, går en del tur og trener litt styrke på treningssenter :) Må jobbes en del med hodet også, har en lei tendens til å ty til mat når følelsene tar litt overhånd 😐

 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg veide meg i dag, og HURRA, 125,5kg 😄 Jeg ser at mange her inne har veiedag på fredager, og jeg tenker at jeg skal gjøre det samme men i dag var jeg så nysgjerrig for det føltes som det var en aldri så liten forandring og jammen var det det :) 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

loppekasse skrev (1 time siden):

Jeg veide meg i dag, og HURRA, 125,5kg 😄 Jeg ser at mange her inne har veiedag på fredager, og jeg tenker at jeg skal gjøre det samme men i dag var jeg så nysgjerrig for det føltes som det var en aldri så liten forandring og jammen var det det :) 

Grattis! Herlig følelse! 😄

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er greit å velge en offisiell veiedag, som gir deg et tydelig bilde over tid, for du vil kunne oppleve at vekta varierer litt opp og ned fra dag til dag uansett hvor godt du jobber. 
Men det er jo ingen som nekter deg å gå på vekta oftere av den grunn, og spesielt ikke om du har en good feeling 😉

Godt jobba!

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bra jobba 👏 

Selv velger jeg en fast veiedag som er fredag fordi jeg da får et jevnt ukeresultat. Vekta mi går litt opp og ned gjennom uka, og da ser jeg en mer jevn trend hvis jeg veier meg ukentlig. Må innrømme at jeg ofte er på vekta andre dager også, men jeg bruker tallet fra veiedagen som det "offisielle" hvis du skjønner hva jeg mener ;) Det kunne vært hvilken som helst dag altså, men for meg har det bare blitt fredager.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...

Plutselig skjedde det mye i sommer, men i dag ble det veiing: 122,2kg!

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...