Gå til innhold

Stor penis-problem

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

En dorull var det en del år siden junior passet i. Jeg er litt større enn deg, men erfaringsmessig er utstyret bra for å vekke interesse og kåthet for et knull eller to, men etter det blir det litt for mye prosjekt å parkere bussen i garasjen.

Anonymkode: cec42...dd3

Hvor stor er du? 

Og hva sier damene? Gjør det vondt? Blir dt for stort?

Anonymkode: fd52f...d7a

Videoannonse
Annonse
Gjest SomeDude32
Skrevet

Det er faktisk et problem og jeg unner ikke gutta å ha for stor penis

Kompis av meg var fra afrika og han sa at ofte trakk kvinner seg når de så han dra frem penisen under ONS. Han var nærmere 2 meter høy og hadde et monsterlem uten like.

Så det er ikke alltid like stas å ha stor penis

AnonymBruker
Skrevet

Har du seriøst 23 cm??

🙄

Anonymkode: e0d8c...80f

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Elsker deg 😂

Anonymkode: d5184...423

Samme sier dama når hun kommer.

23/18 over og ut.

Anonymkode: 00c91...d05

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Damer får unger på 4 kg ut den veien du skal inn, tenker dette går bra jeg.......😏

Anonymkode: f96d6...e42

Jeg ser stadig dette argumentet. Og jeg har fått tre unger ut den veien, men det var ikke spesielt behagelig. Det er vel meningen at sex skal være godt, ikke smertefullt?

Anonymkode: a354b...bd6

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Jeg ser stadig dette argumentet. Og jeg har fått tre unger ut den veien, men det var ikke spesielt behagelig. Det er vel meningen at sex skal være godt, ikke smertefullt?

Anonymkode: a354b...bd6

Sex skal være kjempegodt. Drit i disse kommentarene til dette repetive mennesket som kunn bidrar med kopien av sitt faste argument. Like løk hver gang. Null sammenheng. Bare kjedelig å lese.

Skrevet
23 hours ago, AnonymBruker said:

Tro det eller ei, men de fleste damene foretrekker faktisk en mer gj snittlig penis. Ekstremt mange som er for trange til å kunne håndtere 20 cm lang, med mindre ho blir våt og varmes opp.

At kvinnen er våt og «varmet opp» bør vel gjelde ved all penetrering? 🤣 

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

15×15 er den beste jeg har prøvd. Jeg har prøvd mindre og større men midten var best 

Anonymkode: eb05d...984

AnonymBruker
Skrevet

Min største kjærlighet hadde stor penis. Samleie var smertefullt. Penis presset sånn at jeg fikk vondt i ryggen med den inni. Vondt ved penetrering og penis hodet støtet mot livmorhalsen. Etter to år orket han ikke mer p.g.a. dette og gjorde det slutt. Jeg sørger ennå i hemmelighet over han. Snart 25 år.. Det blir med i graven en dag.

Anonymkode: 0dd3b...362

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (36 minutter siden):

Min største kjærlighet hadde stor penis. Samleie var smertefullt. Penis presset sånn at jeg fikk vondt i ryggen med den inni. Vondt ved penetrering og penis hodet støtet mot livmorhalsen. Etter to år orket han ikke mer p.g.a. dette og gjorde det slutt. Jeg sørger ennå i hemmelighet over han. Snart 25 år.. Det blir med i graven en dag.

Anonymkode: 0dd3b...362

Så hva er din favoritt penisstr?

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (44 minutter siden):

Så hva er din favoritt penisstr?

Større enn hennes nåværende mann sin. 

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 30.6.2021 den 17.13):

Du trenger ikke uroe deg, det vil gå helt fint. Jeg har ca samme mål (19x15,5) og av de 13 damene jeg har hatt samleie med er det bare en som har kommentert (at den var stor) ellers ingen hevede øyenbryn. Alle tok unna hele stasen uten problem. Say no more. 

Anonymkode: 7eb98...89f

Haha. Nice try😂

Anonymkode: 65688...4e5

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...