Gå til innhold

Vaksinert med 1. pfizer igår

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Virker som de fleste bare blir litt øm i armen? Jeg opplevde flere bivirkninger ganske raskt, natten har vært tilbrakt på ryggen. Og idag kan jeg knapt få kledd på meg. Blir de med dårlig immunforsvar mindre syke av vaksinen? Og motsatt? 

Anonymkode: a6566...1e4

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Generelt sier man at unge med sterkt og aktivt immunforsvar får større og flere bivirkninger, ja. Men individuelle forskjeller vil det antagelig alltid være.

Anonymkode: a024a...76a

AnonymBruker
Skrevet

Jeg tok pfizer for en uke siden og først nå begynner jeg å bli bra. Er vanligvis frisk og godt imunnforsvar. Jeg fikk bivirkninger som en liten influensa: sår hals, vond hoste hele natten, tett nese, vond kropp, sliten. Ble litt overrasket over hvor kraftig og lenge det varte. 

Anonymkode: be2ff...c1a

• Liker 2
Skrevet

Min mor sa til meg at hun ble skikkelig slått ut, med feber og dårlig allmenntilstand når hun tok vaksinen. Jeg var veldig forberedt på å skulle få samme runden, men jeg kjente ingenting annet enn litt øm arm. Min mor og jeg har ganske lik helse, men det viser jo til at alle reagerer forskjellig. Ei på samme alder som meg måtte være hjemme fra jobb et par dager, fordi hun ble så dårlig. Om det har noe med immunforsvaret å gjøre har jeg ikke peiling på.

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Veldig merkelig at det svinger sånn uavhengig alder

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har dårlig immunforsvar (altså noe jeg ikke innbiller meg slik som en del andre, men påvist) og jeg fikk ganske kraftige bivirkninger av dose 2. Men det varte bare et par dager.

Anonymkode: 47868...c2b

Skrevet

Min mor ble også skikkelig dårlig. Samt andre som jeg kjenner som har tatt den fikk også veldig store reaksjoner. Selv så var jeg kun øm i armen etter andre dose.

Den første dosen var verre. Da hadde jeg noe vondt i hodet og var trøtt og slapp i to dager.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
Mufasa90 skrev (11 minutter siden):

Min mor ble også skikkelig dårlig. Samt andre som jeg kjenner som har tatt den fikk også veldig store reaksjoner. Selv så var jeg kun øm i armen etter andre dose.

Den første dosen var verre. Da hadde jeg noe vondt i hodet og var trøtt og slapp i to dager.

Virker veldig random dette

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Dere som skriver at dere ble dårlig eller de dere kjenner, hva mener det? Hva vil det så å være dårlig?

Anonymkode: cee54...4cd

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Dere som skriver at dere ble dårlig eller de dere kjenner, hva mener det? Hva vil det så å være dårlig?

Først svimmel og rar i kroppen. Nesten litt kraftløs. Deretter frostrier og så kom den intense verkingen i kroppen og vondt i hodet. Det varte i 3 dager før jeg gradvis ble bedre. Fikk reaksjon på begge sprøytene.

Anonymkode: 410cd...ee7

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (7 minutter siden):

Hostet konstant hele natten og feber. Som å være syk. Sovnet tidlig og midt på dagen. Men jobbet som normalt på hjemmekontor, men orket ikke stort mer. Andpusten av å gå opp trappen. Syk, men ikke veldig syk og var aldri bekymret/redd. Men slitsom å ikke være helt frisk. 

Anonymkode: be2ff...c1a

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Takk for svar dere 👌🏻☺️

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...