AnonymBruker Skrevet 29. juni 2021 #1 Skrevet 29. juni 2021 jeg har en hest som jeg har eid i 11 år, men jeg er egentlig ganske lei.. for det første er jeg veldig lei av stallen hvor hesten står. Det er et godt stykke fra der jeg bor (40 min ), noe som gjør det ganske upraktisk. Jeg må gjøre alt arbeidet med hesten selv som å møkke boksen hver dag, ordne for, slippe den ut på morgen 3 dager i uka. De som bor på gården orker ikke gjøre noe som helst arbeid med min hest. De vil helst at hestene går ute døgnet rundt, men da får ikke min hest den maten den skal ha- men samme rasjon som hestene til de på gården som er to islandshester . de har alltid vært veldig egoistiske og kun tatt hensyn til sine egne. kraftfor orker de heller ikke å gi. utstyret mitt er en stor byrde som de alltid må klage over at står i veien . om jeg kommer med tips blir det aldri hørt- de vet alltid best. legger seg borti om jeg bruker hesten eller ikke må kjøre i full snøstorm bare for å slippe ut en hest hesten og jeg er egentlig ikke helt på talefot heller, og alltid har vi en diskusjon. Jeg tenker ofte at jeg kunne ønske at jeg hadde en annen hest . usikker på om jeg orker en vinter til . Det sitter langt inne å selge , og jeg tenker at skal jeg det vil jeg selge til noen som bor langt unna og ivertfall ingen lokale . da slipper jeg å se henne og høre noe om henne, og ingen i bygda skal eie min hest... tips og råd ? Anonymkode: cc4f7...3d2
AnonymBruker Skrevet 30. juni 2021 #2 Skrevet 30. juni 2021 AnonymBruker skrev (1 time siden): jeg har en hest som jeg har eid i 11 år, men jeg er egentlig ganske lei.. for det første er jeg veldig lei av stallen hvor hesten står. Det er et godt stykke fra der jeg bor (40 min ), noe som gjør det ganske upraktisk. Jeg må gjøre alt arbeidet med hesten selv som å møkke boksen hver dag, ordne for, slippe den ut på morgen 3 dager i uka. De som bor på gården orker ikke gjøre noe som helst arbeid med min hest. De vil helst at hestene går ute døgnet rundt, men da får ikke min hest den maten den skal ha- men samme rasjon som hestene til de på gården som er to islandshester . de har alltid vært veldig egoistiske og kun tatt hensyn til sine egne. kraftfor orker de heller ikke å gi. utstyret mitt er en stor byrde som de alltid må klage over at står i veien . om jeg kommer med tips blir det aldri hørt- de vet alltid best. legger seg borti om jeg bruker hesten eller ikke må kjøre i full snøstorm bare for å slippe ut en hest hesten og jeg er egentlig ikke helt på talefot heller, og alltid har vi en diskusjon. Jeg tenker ofte at jeg kunne ønske at jeg hadde en annen hest . usikker på om jeg orker en vinter til . Det sitter langt inne å selge , og jeg tenker at skal jeg det vil jeg selge til noen som bor langt unna og ivertfall ingen lokale . da slipper jeg å se henne og høre noe om henne, og ingen i bygda skal eie min hest... tips og råd ? Anonymkode: cc4f7...3d2 Hvis du er så lei som du skriver er det best å selge den både for din og hestens skyld. Hvem du vil selge den til bestemmer du selv. Anonymkode: 1198d...b33 2
Lauv Skrevet 30. juni 2021 #3 Skrevet 30. juni 2021 Bytte stall? Få deg ei lokal stalljente/gutt som kan ta litt av stellet mot å få ri litt? 2
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå