Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Hei!

jeg trenger noen tips til reisemål andre uken i januar..

Gjerne et romantisk reisemål! Er USA aktuellt på denne tiden? og hva ville dere ha besøkt der? Trenger også noen tips om hvor bestille reisen!

Supert om noen kan hjelpe meg litt :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tja, hva er du ute etter?

Sol og varme, storby???

Hva med Thailand? Det er sikkert bra på den tiden av året tror jeg.

Skrevet

Østen er høytid når vi her i Norge har vinter ja.

Jeg var i New York i februar, angrer på det, for det var surt og kaldt!

Usikker på hvordan andre steder i USA er i januar...

Skrevet

Du må vel til Florida/California for å få varme i januar.

Hva med Mexico da?

Skrevet

kunne godt tenke meg litt varme :) ...så kanskje reise til thailand da, også heller ta en rundtur i USA en sommer en gang :)

..hva med egypt, noen anbefalinger?

Skrevet

var altså meg som var gjest over, men det skjønnte dere vel ;)

Skrevet

Egypt er OK i januar.. Fint "ikke smelte bort, men likevel varmt" ver :)

Ellers kan jeg foreslå; India, Australia, Peru, Argentina, Mexico, Cuba, Afrika generelt.

Hva med Hawaii?

For å kunne anbefale noe (her bare foreslår jeg), må jeg vite mer om tid, budsjett og ønsker.

Skrevet

Cape Town i Sør-Afrika. Superromantisk by det er ingen tidspforskjell, mulighet til å være på stranden, shoppe, gå tur, vinsmaking, masse gode restauranter. Hvis man ønsker går det også an å ta en safari, spørs hvor lenge dere skal være borte...

Skrevet

Enig med gjest over her. Sør-Afrika er flott på den tiden. Eller Thailand, eller Australia, Mexico, Malaysia, Vietnam, Brasil..... Bare fantasien og budsjettet setter grenser.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...