Anonymgrytevott Skrevet 29. juni 2021 #1 Skrevet 29. juni 2021 Jeg er 27 år gammel, og har pizzatryne delux. Har prøvd å få hjelp hos legen, men han sier at jeg er ung, og det forsvinner med tiden. Hadde skjønt det hvis jeg var 14, men jeg er mer enn voksen nå... Noen som har erfaring? Er ikke interessert i vanlige hudpleieprodukter. Vil ha good shit på resept. Hvordan overtale legen min?
AnonymBruker Skrevet 29. juni 2021 #2 Skrevet 29. juni 2021 Kanskje du skulle prøvd en privat lege? Verdt et forsøk i hvert fall? Om du ikke er interessert i å bytte fastlege, men det er jo litt drastisk om du er fornøyd ellers. Har dessverre ingen råd, jeg er snart 40 og selv om jeg ikke føler jeg er "pizzatryne" dukker det stadig opp nye kviser. Av og til er det hormonelt, høyt stressnivå, eller jeg bruker hudprodukter jeg ikke tåler. Det høres litt mer alvorlig ut hos deg. Håper du får hjelp ❤ Anonymkode: bb94f...1e5
Anonymgrytevott Skrevet 29. juni 2021 Forfatter #3 Skrevet 29. juni 2021 AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Kanskje du skulle prøvd en privat lege? Verdt et forsøk i hvert fall? Om du ikke er interessert i å bytte fastlege, men det er jo litt drastisk om du er fornøyd ellers. Anonymkode: bb94f...1e5 Privat lege får bli siste utvei. Er stort sett fornøyd med han jeg har. Men jeg begriper ikke hvorfor han er så redd for å behandle meg. Vet om andre som har fått hjelp som er yngre enn meg.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå