Gå til innhold

Selskapsleker i bryllup. Hva tenker dere?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Vi tenkte å leke Stolleken. Kan det funke?

Anonymkode: a6390...137

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Jeg tenker at du kjeder deg i kveld.

Anonymkode: 00c26...403

• Liker 11
AnonymBruker
Skrevet

Så utrolig gøy og originalt! Folk vil gå helt mann av huse, det vil gå gjetord om det fantastiske og oppfinnsomme bryllupet deres! Og dere skrives inn i historiebøkene, får statue og blir legender.

Anonymkode: 3fe57...9af

• Liker 10
AnonymBruker
Skrevet

Vi hadde stolleken, litt sånn på sparket men det var kjempe gøy! Skal sies at det var en god del konkurransemennesker i det bryllupet

Anonymkode: 9a9e5...9ab

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Vi hadde stolleken, litt sånn på sparket men det var kjempe gøy! Skal sies at det var en god del konkurransemennesker i det bryllupet

Anonymkode: 9a9e5...9ab

Kult!

Anonymkode: a6390...137

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Jeg syns det er kleint.

Anonymkode: e3597...a13

• Liker 7
AnonymBruker
Skrevet

Nei. Bare nei. 

Anonymkode: e28f5...85b

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Vi skal ha selskapsleker i vårt bryllup, for det er alltid fast innslag i alle familieselskap på min side.

Jeg elsker det, og setter alltid i gang alt fra quiz til stolleken. Sistnevnte er meget populær, og vi har hatt flere tilfeller av skader, da vi har en familie med litt for stort konkurranseinstinkt.

Men dette er kun min familie, jeg kjenner knapt slekten hans. Men de får bare kaste seg med, dersom de vil.

Anonymkode: ec65b...2bf

AnonymBruker
Skrevet

Nei

Anonymkode: 7c139...d92

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Stolleken? Med kjoler, bunader og dresser? Hadde ikke tatt sjansen på det i alle fall. En ting er med tighst i en gymsal, en annen ting er i et høytidelig selskap med dyre klær. 

Anonymkode: c650d...73d

• Liker 9
AnonymBruker
Skrevet

Stolleken ville jeg nok ikke likt. Man har jo tross alt gjerne på seg kjole og høye hæler.

Quiz om brudeparet derimot er bare koselig :) 

Anonymkode: 2a9c0...da0

• Liker 4
Gjest Alterego666
Skrevet

Her ikke gjestene noe å snakke om? Jeg elsker å mingle i slike selskaper, og organiserte leker stjeler for mye tid.

AnonymBruker
Skrevet

Selskapsleker er jeg glad i, men blir det ikke mye kluss å gjøre det i et bryllup? Veldig mange mennesker og penkjøler, høye heler osv.. 

Noen andre forslag til morsomt avbrekk i bryllup? 

Anonymkode: 96087...1c5

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Vi skal ha selskapsleker i vårt bryllup, for det er alltid fast innslag i alle familieselskap på min side.

Jeg elsker det, og setter alltid i gang alt fra quiz til stolleken. Sistnevnte er meget populær, og vi har hatt flere tilfeller av skader, da vi har en familie med litt for stort konkurranseinstinkt.

Men dette er kun min familie, jeg kjenner knapt slekten hans. Men de får bare kaste seg med, dersom de vil.

Anonymkode: ec65b...2bf

Du syns det er gøy selv om folk får skader? 😮 Og du fortsetter å sette det i gang? Wow.

Jeg kan ikke tenke meg en verre anledning for stolleken enn i et bryllup med diverse finstaser som dyre kjoler, sko, og bunader.

Anonymkode: e3597...a13

• Liker 8
AnonymBruker
Skrevet

Om man absolutt skal ha, burde det i alle fall være frivillig å delta. Kjenner flere som hater å være nødt til å delta i «artige» leker.

Anonymkode: ddb56...262

• Liker 8
Skrevet

Jeg er ikke en fan av selskapsleker, og særlig ikke i store fester som bryllup. Da vil jeg prate med gamle kjente og hygge meg, ikke bli tvunget til å leke. Jeg er et voksent menneske, jeg trenger ikke å aktiviseres på fest. Stolleken i selskapsklær med folk med litt for godt utviklet konkurranseinstinkt er i mine øyne mer et mareritt enn festlig. En ting er hva man gjør på mindre familiefester hvor alle (får man anta) har lyst og synes det er gøy og er innforstått med at dette er en greie man gjør, men i et  bryllup med så mange forskjellige mennesker som ikke kjenner hverandre kan det fort bli dårlig stemning.

• Liker 9
Skrevet

Så lenge quiz/lek er frivillig. Selv er jeg ikke fan og har vært i voksenselskap hvor det omtrent har tatt hele kvelden. Påtvungen og organisert "moro" tar livet av en fest for min del, foretrekker  å prate med folk eller danse.

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Nei herregud. Ikke om jeg fikk betalt. Hadde sneket meg ut mens det pågikk 🙄

Anonymkode: 9f801...0c2

• Liker 3
Gjest Alterego666
Skrevet

Noe som ofte er morsomt er å lage en kahoot-quiz med fakta om brudeparet som ikke er allment kjent. Litt vennligsinnet humor og satire på deres bekostning kan senke skuldrene til hele selskapet, bryte isen og få fram mange morsomme historier som skaper latter ved bordene utover kvelden.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...