Gå til innhold

Fått besøk av venner med bobil

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (På 30.6.2021 den 3.41):

TS skriver at de fikk bruke badet på dagtid men at hun låste døren på nettene, så dette med dobesøk i grøftekantene må ha skjedd på nettene. Vanligvis har vel bobiler do innendørs som kan tømmes på ulike steder. Snakk om ekle folk som går på dobesøk i nabolaget til der de er på besøk. Ikke rart de neste de skulle besøke «ikke var hjemme» 🙈😂

Anonymkode: e06f1...c9e

Jeg har et bad som er på "utsiden" av boligen. Dette badet hadde de tilgang til med unntak av nettene.

I tillegg til det, har jeg et "innvendig bad" der jeg har vaskemaskin og tørketrommel. Ble veldig forundret over at de tok seg inn på mitt "private", uten å spørre. Man må gjennom mitt soverom for å komme seg dit. Jeg ønsker jo ikke å ha folk der, de kunne ha gitt meg sitt skittentøy, fremfor å bare "ta seg til rette".  Eller de kunne ha spurt meg om lån av vaskemaskin. 

TS

Anonymkode: 03f19...129

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker
Nåleputa skrev (På 29.6.2021 den 23.50):

Huff, føler med deg🌸

Tusen takk ♥️. Heldigvis gikk det bra, når alt kom til alt.

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (8 minutter siden):

Jeg har et bad som er på "utsiden" av boligen. Dette badet hadde de tilgang til med unntak av nettene.

I tillegg til det, har jeg et "innvendig bad" der jeg har vaskemaskin og tørketrommel. Ble veldig forundret over at de tok seg inn på mitt "private", uten å spørre. Man må gjennom mitt soverom for å komme seg dit. Jeg ønsker jo ikke å ha folk der, de kunne ha gitt meg sitt skittentøy, fremfor å bare "ta seg til rette".  Eller de kunne ha spurt meg om lån av vaskemaskin. 

TS

Jeg skjønner deg veldig godt. Har du hørt noe mer fra dem? 🙈😅

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fy søren, frekkere enn flatlusa der! Ideelt sett skulle du ha sagt Nei, dere kan ikke stå her mer. Men fint at du fekk hjelp av svoger til å få dei vekk. 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (7 minutter siden):

Jeg skjønner deg veldig godt. Har du hørt noe mer fra dem? 🙈😅

Takk :hjerte:

Ja, faktisk, jeg har hørt fra dem! De fortalte meg at de har et pledd som er mitt og at jeg kan komme og hente om jeg vil :svett:

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
Fjaselina skrev (13 minutter siden):

Fy søren, frekkere enn flatlusa der! Ideelt sett skulle du ha sagt Nei, dere kan ikke stå her mer. Men fint at du fekk hjelp av svoger til å få dei vekk. 

Ja, svogereren min er fantastisk!

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (30 minutter siden):

Ja, faktisk, jeg har hørt fra dem! De fortalte meg at de har et pledd som er mitt og at jeg kan komme og hente om jeg vil :svett:

Du får invitete dem tilbake for å levere det....

Anonymkode: c1686...3f0

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 29.6.2021 den 20.57):

Ja, og de som hadde tilgang på bad og alt :sinna:. Må ha vært på nettene dette, siden jeg låste døra da jeg la meg!

dette er jo bare tull… en bobil er jo utstyrt med bad😅

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Hvor gamle er disse vennene dine?

Anonymkode: aad5a...f4e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (5 timer siden):

Bli en uke eller to i samme slengen for gjenvisitt😉

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
kalini skrev (22 timer siden):

dette er jo bare tull… en bobil er jo utstyrt med bad😅

15 kvm bad da eller? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (22 timer siden):

Hvor gamle er disse vennene dine?

Anonymkode: aad5a...f4e

De er mellom 40 og 45 år.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 29.6.2021 den 16.15):

Veldig dårlig gjort! Jeg hadde sendt de vipps krav og sagt i dag at du la ut for dem, men at du trenger at de betaler deg tilbake siden det var en uventet utgift eller noe sånt :) Man tilbyr seg alltid å betale for det man spiser! Å gå og ta flere øl syns jeg også var rart. Nei, få penger tilbake du. 

Anonymkode: 55084...f59

Jeg forsto det som de hentet øl i bobilen og ikke tilbød henne som hadde kjøpt maten øl.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker

😂 Minner meg om en episode i mot i brøstet hvor søsteren til Karl eller tanta til Carl kommer med mann og unger med campingvogna si 😂😂😂 se den 👍

Anonymkode: 99eff...cf7

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
Tessa12 skrev (10 timer siden):

Jeg forsto det som de hentet øl i bobilen og ikke tilbød henne som hadde kjøpt maten øl.

Ja, sånn tolket jeg det også. De tar for seg av det som blir tilbudt, men deler ikke egne goder. 

Anonymkode: 76008...a1d

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (23 timer siden):

15 kvm bad da eller? 

nei, ca 1 kvm. Hva var poenget ditt? du kan både drite og dusje der. 

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
AnonymBruker
kalini skrev (3 minutter siden):

nei, ca 1 kvm. Hva var poenget ditt? du kan både drite og dusje der. 

Poenget mitt var at mitt bad er større enn det de har i bobilen. Å kalle et toalett i bobilen for bad er vel å overdrive litt. Derfor spørsmålet mitt. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (12 timer siden):

Ja, sånn tolket jeg det også. De tar for seg av det som blir tilbudt, men deler ikke egne goder. 

Anonymkode: 76008...a1d

Det er riktig. De hentet seg øl i bobilen sin, kom til ferdig dekket bord, hentet seg ny øl, rusbrus eller hva det var, uten å tilby meg. Samme med chipsen, satt med den i eget fang og spiste mens alt jeg serverte ble satt på bordet og de forsynte seg. Jo mer jeg tenker på det, ettersom det nå er litt på avstand, jo galere synes jeg det er.

TS

• Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (8 minutter siden):

Poenget mitt var at mitt bad er større enn det de har i bobilen. Å kalle et toalett i bobilen for bad er vel å overdrive litt. Derfor spørsmålet mitt. 

Jeg har toalett, vask, innredning med 6 skap samt dusjkabinett i badet i bobilen.. går ikke det under bad? 

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
kalini skrev (2 minutter siden):

Jeg har toalett, vask, innredning med 6 skap samt dusjkabinett i badet i bobilen.. går ikke det under bad? 

Dersom det er i et eget rom kan det kanskje kategoriseres som bad. Dersom toalettet er under vasken eller under førersetet, vil jeg ikke kategorisere luksugodet som et bad nei :hoho:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...