Gå til innhold

Tone Damli😊

Gjest BigBear

Anbefalte innlegg

Synes ikke det er noe fantastisk med det bildet i det hele tatt. Ser ut som et bilde venninna mi kunne tatt og lagt ut for gøy på snap. 

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest BigBear
1 time siden, Viking-girl skrev:

Da har du virkelig ikke sett de FLOTTE bildene av Tone. Det du viser til er et rølpebilde. 

Ta deg en bolle 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmm...hadde det ikke vært oppgitt at det var henne, så hadde jeg ikke sett det.
Et ualminnelig dårlig bilde av henne slik jeg ser det og det kunne egentlig være
et bilde av hvem som helst som poserer og gjør seg sånn dumt trendy til foran kamera. :klo: 

• Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Forvirra_kar
15 minutter siden, WonderWomaan skrev:

Hun ser jo ganske average ut synes jeg...

Hu er langt over gjennomsnittet, men hu er langt ifra den som snur verden opp ned og man gjør hva som helst for 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 time siden, Forvirra_kar skrev:

Hu er langt over gjennomsnittet, men hu er langt ifra den som snur verden opp ned og man gjør hva som helst for 

Personligheten til den man gjør hva som helst for må jo sitte på plass...hva skal med noe vakkert når personligheten kan sammenlignes med kloakk?
Altså nå snakker jeg ikke om Tone Damli ..tenkte generelt...

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun er veldig pen, det er det liten tvil om. Jeg synes personlig ikke dette bildet viser det på samme måte som mange andre bilder, men tenker Tone selv er fornøyd med bildet ettersom hun poster det. 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 3 uker senere...
Gjest TyrkiskPepper

Hun er en veldig vakker dame ingen tvil i det, men dette bildet er som om jeg skulle ha tatt et bilde av min venninne. Enig at øyenebryne blir for mye, det ser så unaturlig ut det samme som øyevippene alle kjendiser må tydligvis ha. Så stort pluss ikke hun bruker dette.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Onkel Blå
På 28.10.2019 den 14.42, TyrkiskPepper skrev:

Hun er en veldig vakker dame ingen tvil i det, men dette bildet er som om jeg skulle ha tatt et bilde av min venninne. Enig at øyenebryne blir for mye, det ser så unaturlig ut det samme som øyevippene alle kjendiser må tydligvis ha. Så stort pluss ikke hun bruker dette.

Er det bare meg som ikke synes det er noe spesielt ved Tone Damli? 

Ikke for å være slem, men synes hun er helt gjennomsnittlig. Hun er milevis fra de virkelig pene damene. Alt for malt i ansiktet i tillegg. Sikkert finere med naturlige bryn og mindre sminke. 

Liker egentlig ikke å debattere utseendet til folk, siden det er sekundert, men ble så overrasket over at mange her mener hun er så vakker. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 uker senere...
  • 2 uker senere...

Annonse

På 10.11.2019 den 21.44, GetALife skrev:

Jeg synes Tone er naturlig pen, men det beste ved henne er jo utstrålingen hennes 😁

Helt enig 🙌🏼

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
On 10/10/2019 at 3:32 PM, Kvelertak said:

Hva er galt med det? Det er da bare en tunge. Både kvinner og menn stikker ut tunga hvis de vil uansett alder. Blir ikke mindre pene av den grunn. Jeg nærmer meg 30 år og stikker av og til ut tunga på gøy. Enten på en leken måte eller for jeg er varm/sliten etter trening🤣 

Synes det et søtt jeg sånn som Tone gjør det. Viser liksom ei dame som er leken og tørr og være barnslig.

En ting er å gjøre det spontant, det er noe annet når du gjør det til et kamera. Synes jeg.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 1 år senere...

Syns hun har hatt samme figur i 10 år jeg, så nei.. synes hun er utrolig flott. Veldig flink å kle seg. Smakfull stil :)

• Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

29_j skrev (På 29.6.2021 den 14.02):

Fulgt henne lenge. Andre som har gjort det samme? Lagt merke til at kiloene hennes har rast? Eller bare meg? Ikke negativt, hun er like vakker😊 

Blitt veldig tynn ja. 

• Liker 17
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...