Gå til innhold

Tone Damli😊

Gjest BigBear

Anbefalte innlegg

Lill3My skrev (2 timer siden):

La nå denne dama med sine pupper og sin egen unike kropp få være i fred. Blir oppriktig oppgitt og nesten litt skremt av hva folk får seg til å skrive (og i det hele tatt å legge merke til og å tenke...!)

Jeg så det tydelig. Ikke vanskelig det. Hun legger da ut slike bilder selv. Det er synd kroppspresset er så stort at fine jenter velger plastikk. Hun hadde ikke trengt det, verken Hun eller cbe.

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Xstrella skrev (20 timer siden):

Jeg så det tydelig. Ikke vanskelig det. Hun legger da ut slike bilder selv. Det er synd kroppspresset er så stort at fine jenter velger plastikk. Hun hadde ikke trengt det, verken Hun eller cbe.

Men det er helt OK at jenter som ikke er fine velger plastikk? 

• Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser forøvrig på insta at Tone deler bilde fra bassenget med puppa i fokus, neste bilde i ‘sliden’ er hun som kysser sønnen på munnen. En person har kommentert ‘More pictures like this please’. Regner med han mener det første, men who knows. På nettet er det mange rare (og farlige) sniker.

• Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

BuffyTheVampire skrev (2 timer siden):

Men det er helt OK at jenter som ikke er fine velger plastikk? 

Alle er da fine. Ingen trenger å fylle kroppen med plastikk.

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Xstrella skrev (9 minutter siden):

Alle er da fine. Ingen trenger å fylle kroppen med plastikk.

Jepp, det var poenget mitt ☺️ Er så irriterende med folk som sier ‘Hun som er så pen trenger ikke operere seg’. Indirekte betyr jo det at om noen ikke anses å være pen, så burde de operere seg. Selv synes jeg alle mennesker er fine, og ville aldri sagt at et annet menneske ikke er pent. 

• Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

BuffyTheVampire skrev (38 minutter siden):

Jepp, det var poenget mitt ☺️ Er så irriterende med folk som sier ‘Hun som er så pen trenger ikke operere seg’. Indirekte betyr jo det at om noen ikke anses å være pen, så burde de operere seg. Selv synes jeg alle mennesker er fine, og ville aldri sagt at et annet menneske ikke er pent. 

Da beklager jeg at det kom feil ut. Mener selvsagt at hun ikke er finere enn andre. Mennesker er unike og alle er pene på sin måte. 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Xstrella skrev (1 time siden):

Da beklager jeg at det kom feil ut. Mener selvsagt at hun ikke er finere enn andre. Mennesker er unike og alle er pene på sin måte. 

Neida, skjønte hva du mente altså. Prøvde vel egentlig bare si at vi er enige ☺️

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 9 måneder senere...

Hva synes dere om Tone?

Jeg synes hun er pen og virker nokså oppegående,men jeg er ikke akkurat fan av musikken ( eller da hun laget musikk).

Hva driver hun egentlig på med nå? Utenom kjøre rundt å lage podcast...

Jeg synes hun ser veldig tynn ut, undervektig/mager i mine øyne. Ikke det beste forbilde mtp kroppsideal. 😱

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg lurer litt på hva som skjedde med musikken? Hun er vel først og fremst artist?🤔Men ja, har podcast nå og laget smykker med A&C. Skjønner ikke hvordan hun kan leve på det men…😉

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Stassie skrev (1 time siden):

Jeg lurer litt på hva som skjedde med musikken? Hun er vel først og fremst artist?🤔Men ja, har podcast nå og laget smykker med A&C. Skjønner ikke hvordan hun kan leve på det men…😉

Sist jeg så henne synge mener jeg var hver gang vi møttes? Hun har en nokså grei country stemme.... Lure også på hva hun lever av utenom podcast og smykker😅

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes hun var ganske pen før og likte stilen hennes, nå synes jeg ikke hun er pen i det hele tatt , tapt seg enormt, selvopptatt samt at hun har blitt for hippe i stilen .. og de hårete bryna, seriøst???? 

• Liker 6
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

M.H85 skrev (3 timer siden):

Jeg synes hun ser veldig tynn ut, undervektig/mager i mine øyne. Ikke det beste forbilde mtp kroppsideal. 😱

Er vi ikke forbi det å kommentere kropper, nå...?

• Liker 9
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

M.H85 skrev (1 time siden):

Sist jeg så henne synge mener jeg var hver gang vi møttes? Hun har en nokså grei country stemme.... Lure også på hva hun lever av utenom podcast og smykker😅

Hun var med i Stjernekamp for ikke så lenge siden, det er det siste sangprosjektet hun har foretatt seg. Hun har vært opptatt med barn og familieliv noen år førut. 

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Tantemor skrev (1 time siden):

Hun var med i Stjernekamp for ikke så lenge siden, det er det siste sangprosjektet hun har foretatt seg. Hun har vært opptatt med barn og familieliv noen år førut. 

Hei Tone

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har aldri vært noe fan av dama. Musikken kan i beste fall brukes som sovemedisin og hele hun lyser selvopptatt b***.

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tråden er ryddet for krenkende innlegg og to tråder er slått sammen. 

Sol, admin.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Snurris skrev (2 timer siden):

Er vi ikke forbi det å kommentere kropper, nå...?

Det er visst kommentert x antall ganger bakover her ser jeg nå. Kanskje det er vanlig stusse litt når en på 35+ er så tynn. Men for all del,trenger ikke kommentere MER rundt det.

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...