cerruti Skrevet 7. september 2022 #61 Del Skrevet 7. september 2022 Fizzypo skrev (På 13.8.2022 den 19.48): Fordi hun har en konstruksjon der vekten legger seg på overkroppen først. Noen kvinner har en mer maskulin kroppsform med rette hofter og mindre innsving i livet, derfor ser bena veldig fort tynne ut når de mister vekt. Meget smal over hele linja nå. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pakini Skrevet 7. september 2022 #62 Del Skrevet 7. september 2022 cerruti skrev (11 minutter siden): Meget smal over hele linja nå. Ja, synes hun ser veldig tynn ut. visst man ser bilder fra da hun var med i skv feks, så ser hun mye sunnere ut 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Malindalin Skrevet 7. september 2022 #63 Del Skrevet 7. september 2022 Så var det det å ikke kommentere kroppen til andre da….. skjerp dere, damer! 16 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hivju Skrevet 7. september 2022 #64 Del Skrevet 7. september 2022 Er ikke rart folk reagerer når hun alltid har hatt normal vektige bein, mens nå så er det så og si ikke kjøtt på beina. Hun er en offentlig person og må tåle og bli kommentert når man ser så stor forskjell. 17 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gull vaffel Skrevet 8. september 2022 #65 Del Skrevet 8. september 2022 Å kommentere kroppen til andre er en stygg uting. Hva så om hun har gått opp eller ned i vekt, det skjer de fleste gjennom livet uten at det trenger være noen spesiell grunn. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cerruti Skrevet 8. september 2022 #66 Del Skrevet 8. september 2022 Gull vaffel skrev (3 timer siden): Å kommentere kroppen til andre er en stygg uting. Hva så om hun har gått opp eller ned i vekt, det skjer de fleste gjennom livet uten at det trenger være noen spesiell grunn. Hvis det er uønsket, poserer man sjelden svært lettkledd - både den ene og den andre veien. 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Malindalin Skrevet 8. september 2022 #67 Del Skrevet 8. september 2022 Hivju skrev (17 timer siden): Er ikke rart folk reagerer når hun alltid har hatt normal vektige bein, mens nå så er det så og si ikke kjøtt på beina. Hun er en offentlig person og må tåle og bli kommentert når man ser så stor forskjell. Nei. Når man ikke lever av å selge kroppen sin har allmennheten INGENTING med det. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Akvarium85 Skrevet 8. september 2022 #68 Del Skrevet 8. september 2022 Malindalin skrev (2 timer siden): Nei. Når man ikke lever av å selge kroppen sin har allmennheten INGENTING med det. Hun gjør vel omtrent det? Altså eneste grunn til at hun er kjendis er pga utseendet, hun har jo ikke et fnugg av musikalsk talent? 😅 22 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
BdsmMax Skrevet 8. september 2022 #69 Del Skrevet 8. september 2022 blåbærpai skrev (På 29.6.2021 den 14.24): Syns hun har hatt samme figur i 10 år jeg, så nei.. synes hun er utrolig flott. Veldig flink å kle seg. Smakfull stil Herlig dame elsker henne ❤️ 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mariamagdalena_ Skrevet 8. september 2022 #70 Del Skrevet 8. september 2022 Akvarium85 skrev (5 timer siden): Hun gjør vel omtrent det? Altså eneste grunn til at hun er kjendis er pga utseendet, hun har jo ikke et fnugg av musikalsk talent? 😅 Hun har jo en ganske fin stemme da. Liker dama jeg 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Keikolina Skrevet 9. september 2022 #71 Del Skrevet 9. september 2022 Akvarium85 skrev (17 timer siden): Hun gjør vel omtrent det? Altså eneste grunn til at hun er kjendis er pga utseendet, hun har jo ikke et fnugg av musikalsk talent? 😅 Nei, synger like bra som en middels karaoke synger. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest jentekvinne Skrevet 9. september 2022 #72 Del Skrevet 9. september 2022 Ja, skal være forsiktig med å kommentere kropp. Men dette begynner for alvor å ligne en sykdom. Casall burde ikke latt henne reklamere for treningsklær for slik hun ser ut nå er ikke sunt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tripptrapp1 Skrevet 10. september 2022 #73 Del Skrevet 10. september 2022 jentekvinne skrev (22 timer siden): Ja, skal være forsiktig med å kommentere kropp. Men dette begynner for alvor å ligne en sykdom. Casall burde ikke latt henne reklamere for treningsklær for slik hun ser ut nå er ikke sunt. Syns det er mer rart at et såpass anerkjent merke for treningsklær gidder å bruke en kjendis som ingen forbinder med trening, jeg 🤷♀️ 16 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FlikkFlakk Skrevet 10. september 2022 #74 Del Skrevet 10. september 2022 Jeg er glad for at dersom Tone leser dette så får hun seg en god latter 😂🤪😂 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lill3My Skrevet 11. september 2022 #75 Del Skrevet 11. september 2022 FlikkFlakk skrev (9 timer siden): Jeg er glad for at dersom Tone leser dette så får hun seg en god latter 😂🤪😂 Det tror jeg, dessverre, ikke at stemmer. Hun har nevnt det i en,podcast hvor lei seg hun blir av kroppskommentarer, og at det går,inn på henne. Så dette vil neppe være morsomt eller givende for henne på noe som helst måte. og, vi har alle fått det med oss, at hun er tynn,å. Men det er vel nok. Punktum. Finale. Å påpeke det fem ganger til, eller å,spekulere i hvorfor fører ingenting med seg - verken for henne eller for oss. Synes ballen bør legges død nå. 4 1 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest jentekvinne Skrevet 11. september 2022 #76 Del Skrevet 11. september 2022 FlikkFlakk skrev (11 timer siden): Jeg er glad for at dersom Tone leser dette så får hun seg en god latter 😂🤪😂 God latter? Tror nok ting er mer seriøst enn som så. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest jentekvinne Skrevet 11. september 2022 #77 Del Skrevet 11. september 2022 Lill3My skrev (3 timer siden): Det tror jeg, dessverre, ikke at stemmer. Hun har nevnt det i en,podcast hvor lei seg hun blir av kroppskommentarer, og at det går,inn på henne. Så dette vil neppe være morsomt eller givende for henne på noe som helst måte. og, vi har alle fått det med oss, at hun er tynn,å. Men det er vel nok. Punktum. Finale. Å påpeke det fem ganger til, eller å,spekulere i hvorfor fører ingenting med seg - verken for henne eller for oss. Synes ballen bør legges død nå. Du vet du er på Kvinneguiden Rampelys? Det gjøres ikke annet enn å spekuleres og kommenteres på andre sitt liv her🙄 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Xstrella Skrevet 11. september 2022 #78 Del Skrevet 11. september 2022 Virker som en trend? Bli tynnest mulig etter å ha født. Ser flere kjendisser holder på slikt. De soler seg i glansen om å bli omtalt som tynn, tynnere, tynnest... 19 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AprilLudgate Skrevet 11. september 2022 #79 Del Skrevet 11. september 2022 Lill3My skrev (3 timer siden): Det tror jeg, dessverre, ikke at stemmer. Hun har nevnt det i en,podcast hvor lei seg hun blir av kroppskommentarer, og at det går,inn på henne. Så dette vil neppe være morsomt eller givende for henne på noe som helst måte. og, vi har alle fått det med oss, at hun er tynn,å. Men det er vel nok. Punktum. Finale. Å påpeke det fem ganger til, eller å,spekulere i hvorfor fører ingenting med seg - verken for henne eller for oss. Synes ballen bør legges død nå. På generell basis er jeg helt enig. MEN - og et stort men her: hun virker å ville fremheve det selv. Tynnhet altså. Casall har et bredt utvalg treningsklær, og hun velger å kle seg i noe som viser ethvert magert ben og total mangel på gjenværende kroppsfett. Tone Damli er ikke så mager naturlig, hun har åpenbart mistet endel fett pg muskelmasse. Hvilket kan skje i livet uten at man skal måtte få kommentarer. Jeg var og ganske tynn i forbindelse med graviditet/fødsel. Og jeg kledde meg jo ikke i telt - men stilte heller ikke opp på bilder i klær og positurer som fremhever tynnhet. Hun fremstår syk av spiseforstyrrelser. Hadde hun ikke ønsket å dyrke thinness hadde hun jo heller ikke følt behovet for å velge akkurat de plaggene hun gjør. Hun er influencer og vet godt hva hun gjør. Hun er versting på skjult alkoholreklame, og nå pøses det ut «jeg er veldig tynn». Jeg synes hun uansett vekt er ei supervakker/sjarmerende dame og alltid har vært det. Og nå virker det som hun er syk, og fremhever det. Det gir ikke særlig positive signaler. Hun trenger ikke skjule seg selv, men hun MÅ ikke velge klassisk «thinspiration» plagg og vinkler på bilder. 22 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Scan Skrevet 11. september 2022 #80 Del Skrevet 11. september 2022 Tone er blitt voksen, har to barn, travle dager - om man må ikke sykeliggjøre alle som er/blir tynne. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå