Djungelvrål Skrevet 10. oktober 2019 #21 Del Skrevet 10. oktober 2019 Synes ikke det er noe fantastisk med det bildet i det hele tatt. Ser ut som et bilde venninna mi kunne tatt og lagt ut for gøy på snap. 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Viking-girl Skrevet 12. oktober 2019 #22 Del Skrevet 12. oktober 2019 På 9.10.2019 den 22.42, BigBear skrev: https://www.instagram.com/p/B2zcZD7I7wH/?hl=nb Herregud å pen dame Da har du virkelig ikke sett de FLOTTE bildene av Tone. Det du viser til er et rølpebilde. 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest BigBear Skrevet 13. oktober 2019 #23 Del Skrevet 13. oktober 2019 1 time siden, Viking-girl skrev: Da har du virkelig ikke sett de FLOTTE bildene av Tone. Det du viser til er et rølpebilde. Ta deg en bolle Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 13. oktober 2019 #24 Del Skrevet 13. oktober 2019 Hmm...hadde det ikke vært oppgitt at det var henne, så hadde jeg ikke sett det. Et ualminnelig dårlig bilde av henne slik jeg ser det og det kunne egentlig være et bilde av hvem som helst som poserer og gjør seg sånn dumt trendy til foran kamera. 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
WonderWomaan Skrevet 13. oktober 2019 #25 Del Skrevet 13. oktober 2019 Hun ser jo ganske average ut synes jeg... 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Forvirra_kar Skrevet 13. oktober 2019 #26 Del Skrevet 13. oktober 2019 15 minutter siden, WonderWomaan skrev: Hun ser jo ganske average ut synes jeg... Hu er langt over gjennomsnittet, men hu er langt ifra den som snur verden opp ned og man gjør hva som helst for Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
WonderWomaan Skrevet 13. oktober 2019 #27 Del Skrevet 13. oktober 2019 1 time siden, Forvirra_kar skrev: Hu er langt over gjennomsnittet, men hu er langt ifra den som snur verden opp ned og man gjør hva som helst for Personligheten til den man gjør hva som helst for må jo sitte på plass...hva skal med noe vakkert når personligheten kan sammenlignes med kloakk? Altså nå snakker jeg ikke om Tone Damli ..tenkte generelt... 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mykemule Skrevet 13. oktober 2019 #28 Del Skrevet 13. oktober 2019 Hun er veldig pen, det er det liten tvil om. Jeg synes personlig ikke dette bildet viser det på samme måte som mange andre bilder, men tenker Tone selv er fornøyd med bildet ettersom hun poster det. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Heartland Skrevet 28. oktober 2019 #29 Del Skrevet 28. oktober 2019 (endret) . Endret 2. februar 2020 av Heartland 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest TyrkiskPepper Skrevet 28. oktober 2019 #30 Del Skrevet 28. oktober 2019 Hun er en veldig vakker dame ingen tvil i det, men dette bildet er som om jeg skulle ha tatt et bilde av min venninne. Enig at øyenebryne blir for mye, det ser så unaturlig ut det samme som øyevippene alle kjendiser må tydligvis ha. Så stort pluss ikke hun bruker dette. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Måne Rampelyset Skrevet 28. oktober 2019 #31 Del Skrevet 28. oktober 2019 Tråden er ryddet for persondebatt. Måne, admin. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Onkel Blå Skrevet 31. oktober 2019 #32 Del Skrevet 31. oktober 2019 På 28.10.2019 den 14.42, TyrkiskPepper skrev: Hun er en veldig vakker dame ingen tvil i det, men dette bildet er som om jeg skulle ha tatt et bilde av min venninne. Enig at øyenebryne blir for mye, det ser så unaturlig ut det samme som øyevippene alle kjendiser må tydligvis ha. Så stort pluss ikke hun bruker dette. Er det bare meg som ikke synes det er noe spesielt ved Tone Damli? Ikke for å være slem, men synes hun er helt gjennomsnittlig. Hun er milevis fra de virkelig pene damene. Alt for malt i ansiktet i tillegg. Sikkert finere med naturlige bryn og mindre sminke. Liker egentlig ikke å debattere utseendet til folk, siden det er sekundert, men ble så overrasket over at mange her mener hun er så vakker. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
GetALife Skrevet 10. november 2019 #33 Del Skrevet 10. november 2019 Jeg synes Tone er naturlig pen, men det beste ved henne er jo utstrålingen hennes 😁 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Solfridmedhatten Skrevet 25. november 2019 #34 Del Skrevet 25. november 2019 På 10.11.2019 den 21.44, GetALife skrev: Jeg synes Tone er naturlig pen, men det beste ved henne er jo utstrålingen hennes 😁 Helt enig 🙌🏼 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bukkenbruse Skrevet 25. november 2019 #35 Del Skrevet 25. november 2019 Åååååå tone på god morgen Norge i dag 😍 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bukkenbruse Skrevet 25. november 2019 #36 Del Skrevet 25. november 2019 Ts har god smak 😍 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
T-Rex Skrevet 25. november 2019 #37 Del Skrevet 25. november 2019 On 10/10/2019 at 3:32 PM, Kvelertak said: Hva er galt med det? Det er da bare en tunge. Både kvinner og menn stikker ut tunga hvis de vil uansett alder. Blir ikke mindre pene av den grunn. Jeg nærmer meg 30 år og stikker av og til ut tunga på gøy. Enten på en leken måte eller for jeg er varm/sliten etter trening🤣 Synes det et søtt jeg sånn som Tone gjør det. Viser liksom ei dame som er leken og tørr og være barnslig. En ting er å gjøre det spontant, det er noe annet når du gjør det til et kamera. Synes jeg. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
T-Rex Skrevet 25. november 2019 #38 Del Skrevet 25. november 2019 Ja, jeg har bikka 50, og har aldri tatt en selfie noen sinne. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
blåbærpai Skrevet 29. juni 2021 #39 Del Skrevet 29. juni 2021 Syns hun har hatt samme figur i 10 år jeg, så nei.. synes hun er utrolig flott. Veldig flink å kle seg. Smakfull stil 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cerruti Skrevet 1. juli 2021 #40 Del Skrevet 1. juli 2021 29_j skrev (På 29.6.2021 den 14.02): Fulgt henne lenge. Andre som har gjort det samme? Lagt merke til at kiloene hennes har rast? Eller bare meg? Ikke negativt, hun er like vakker😊 Blitt veldig tynn ja. 17 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå