Gå til innhold

Gode apper til nettbrett barn

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Da har 6 åringen (gutt) fått eget nettbrett, og jeg lurer på om noen kan anbefale noen gode apper/spill? Helst med litt læring, og gjerne en som har mye forskjell så jeg slipper laste ned så mange. Blir helt forvirret av alt som finnes. Gjør ikke noe om det koster penger så lenge det er verdt det.

har også en 3 åring som av og til låner min ipad, er det noen fine spill til de små også? Hittil har jeg bare lastet ned Fantorangen til henne..

Anonymkode: e0315...26c

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Barn i den alderen bør leke, ikke spille spill. Det er undervurdert hvor utrolig mye læring det er i lek. Legg bort ipader, mobiler og andre skjermer. Kanskje surmuler ungene en stund, men etterhvert innser de at det er bare å leke Da har du gjort ungene dine en tjeneste de vil takke deg for når de får egne barn.

Anonymkode: 7e249...fe9

AnonymBruker
Skrevet

Sago mini world og my playhome plus er favoritttene til 4 åingen :) Begge er veldig snille og lærerike spill :)

Anonymkode: 82d4b...707

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Barn i den alderen bør leke, ikke spille spill. Det er undervurdert hvor utrolig mye læring det er i lek. Legg bort ipader, mobiler og andre skjermer. Kanskje surmuler ungene en stund, men etterhvert innser de at det er bare å leke Da har du gjort ungene dine en tjeneste de vil takke deg for når de får egne barn.

Anonymkode: 7e249...fe9

Å jeg ventet på en kommentar, det var ikke om nettbrett er bra eller ikke jeg lurte på.

Anonymkode: e0315...26c

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Poio hvis 6 åringen ikke kan lese. Kjempebra spill som lærer bokstaver. Vet de bruker den på skolen også.

Anonymkode: 9889a...87f

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Poio heter en fin og lærerik app som leker inn bokstaver, hvis det er behov for det. 
Minecraft er en klassiker (min har det gjennom skolen.)

Kom forresten over en veldig promotert app i helga du bør styre unna: Matteappen Albert. Den fungerer ikke, bare tull!

Toca boca er flere apper, mer spill. 

Anonymkode: 883c3...3e3

Skrevet

Vår 6 åring har

Minecraft

lek123 med albert åberg

Poio

dragon box numbers.

Vært mye god læring i disse spillene.

Skrevet

Dragon box-pakken som inneholder Numbers, Big Numbers og et par til - knallbra mattespill!!!

AnonymBruker
Skrevet

grapho game

Anonymkode: 62529...964

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...