Gå til innhold

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hvis jeg deaktiverer Pensjonistbook, ehm nei jeg mener Facebook, kan jeg da fortsatt bruke Messenger? 

Anonymkode: ce67d...b62

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet
Just now, AnonymBruker said:

Idiot. 

Det heter "takk". 

Anonymkode: dd887...811

• Liker 11
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

Det heter "takk". 

Nei. Du kunne ikke bare skrevet ja eller nei? Og har det ramla deg inn at når noen spør etter noe på et forum, så er det kanskje fordi de foretrekker å spørre et menneske og ikke en robot hele tiden? 

Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Nei. Du kunne ikke bare skrevet ja eller nei? Og har det ramla deg inn at når noen spør etter noe på et forum, så er det kanskje fordi de foretrekker å spørre et menneske og ikke en robot hele tiden? 

Lol og alle menneskene på forum skal svare deg som roboter på nett, og mår de ikke gjør det. Uffameg. Lakeiene mine oppfører seg ikke. 

Tror google oftere kan være din venn, enn fiende, sånn til etteretning. 

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Hvis du bare hadde spurt om det du lurte på, i stedet for å prøve å være morsom med Pensjonist book... 

Anonymkode: 55d49...4ab

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker said:

Hvis du ville ha et enkelt ja/nei-svar burde du spurt Google :nigo: 

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

Hvis du bare hadde spurt om det du lurte på, i stedet for å prøve å være morsom med Pensjonist book... 

Anonymkode: 55d49...4ab

Å ja, så du ble fornærma for at jeg påpeker det åpenbare at det snart bare er pensjonister igjen der inne som er aktive. My god. 

AnonymBruker
Skrevet

Helvetes mobbere. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...