Gjest Anonymous Skrevet 3. oktober 2002 #1 Del Skrevet 3. oktober 2002 Jeg begymte åp p-pillene på lørdag, og lurer på om jeg kan ha sex uten annen prevansjon nå? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mistyen Skrevet 3. oktober 2002 #2 Del Skrevet 3. oktober 2002 Les på bruksanvisningen eller hør med legen din. Det varierer nemlig fra merke til merke om de er sikre fra første pille, eller om du skal bruke annen prevensjon i tillegg en viss tid....... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Midnattsol Skrevet 3. oktober 2002 #3 Del Skrevet 3. oktober 2002 Tror jeg måtte vente en uke ellerno før det var ok å bruke kun p-pillene...men nå er dette ei stund siden da..så hør med legen din du. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Linnie Skrevet 3. oktober 2002 #4 Del Skrevet 3. oktober 2002 På de p-pillene jeg har gått på måtte jeg vente en måned, før jeg kunne ha sikker sex. Går nå på mini piller, og der står det at pillen er sikker fra første dag, men legen sa at jeg måtte bruke annen prevansjon i de to første ukene! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Astra - unplugged Skrevet 4. oktober 2002 #5 Del Skrevet 4. oktober 2002 Jeg går på Trionetta, og de var sikre fra første dag hvis man starta første dagen i mensen. Hvis man starter enn annen dag enn denne måtte jeg vente i 14 dager før de var sikre. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå