Actionjunkie Skrevet 28. juni 2021 #1 Skrevet 28. juni 2021 Noen som har erfaringer med å handle på dyrlegeshop.no? Alt fra tilstand på varer, leveringstid osv
Troyamin Skrevet 29. juni 2021 #2 Skrevet 29. juni 2021 (endret) De få gangene jeg har bestilt, har jeg vært veldig fornøyd. Leveringstiden har pleid å være kjapp. (2-4 virkedager) De er også det billigste stedet jeg har funnet på Provit Go'biten. Edit: Jeg pleier å bestille og så hente i butikken. Endret 29. juni 2021 av Troyamin 1
Actionjunkie Skrevet 29. juni 2021 Forfatter #3 Skrevet 29. juni 2021 Troyamin skrev (15 timer siden): De få gangene jeg har bestilt, har jeg vært veldig fornøyd. Leveringstiden har pleid å være kjapp. (2-4 virkedager) De er også det billigste stedet jeg har funnet på Provit Go'biten. Edit: Jeg pleier å bestille og så hente i butikken. Endte med å kjøpe derifra! Bestilte sent i går kveld, og allerede tidlig idag var pakken sendt, så virker bra😃 1
AnonymBruker Skrevet 9. august 2021 #4 Skrevet 9. august 2021 Actionjunkie skrev (På 2021-6-29 den 22.09): Endte med å kjøpe derifra! Bestilte sent i går kveld, og allerede tidlig idag var pakken sendt, så virker bra😃 Var du fornøyd med pakken? Spør fordi jeg vurderer å handle derfra selv. Anonymkode: 4aefc...9e4
Actionjunkie Skrevet 10. august 2021 Forfatter #5 Skrevet 10. august 2021 AnonymBruker skrev (På 9.8.2021 den 17.42): Var du fornøyd med pakken? Spør fordi jeg vurderer å handle derfra selv. Anonymkode: 4aefc...9e4 Meget fornøyd! Veldig rask levering, og pakkene sto til forventningene😃
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå