AnonymBruker Skrevet 28. juni 2021 #1 Skrevet 28. juni 2021 Hei! har en katt på 5 år. Hun har hvert innekatt, men så har vi flyttet ved en innsjø og skog rundt. i de siste ukene har hun hvert ute og liker seg godt ute! hverdag kommer hun med mus inn i huset og jeg blir nesten gal det var nesten så jeg tråket på denne musa. veranda døren står oppe og jeg hører lyden av en mus som blir torturert av katten, det var den lengste muse skriket jeg noensinne har hørt! og nå tenker jeg stakkars mus! skal jeg forby pus å jakte ? Anonymkode: 85054...562
Troyamin Skrevet 29. juni 2021 #2 Skrevet 29. juni 2021 Flink pus du har!😊 Så lenge den ikke tar fugl, ville jeg latt pus gjøre jobben sin som musefanger. 1
AnonymBruker Skrevet 29. juni 2021 #3 Skrevet 29. juni 2021 La pus ta mus. Vår er en fantastisk musejeger. I 9 av 10 tilfeller er de døde når hun kommer inn med dem, men det hender dessverre at de ikke er helt døde av og til, da trår vi til for å avlive (eller, samboer gjør). Anonymkode: a0cb4...fb2
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå