Gå til innhold

Hotel Cæsar - Et hjem for mimring! :-)

Tradegy

Anbefalte innlegg

AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Jeg er på den sesongen som er i 2012. Kommer meg aldri forbi den, er så dørgende kjedelig. 

Anonymkode: b9e6f...430

Er som en helt annen serie sammenlignet med hvordan det var i 2002

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker
Cid skrev (Akkurat nå):

Er som en helt annen serie sammenlignet med hvordan det var i 2002

Jeg er på 2005 nå tror jeg. Eller 2006? Husker ikke. Tydelig at de har latt seg inspirere litt av glamourmodell-perioden på midten av 2000-tallet med de greiene med Vilde og Ellen og bildene på nettet. Og fantastisk dått.no er seff akkurat det samme som deiligst dått.no var. Så teit. Aldri vært inne på siden, men var mye snakk om den i media og sånn. 

Anonymkode: 604d0...fb1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Jeg er på 2005 nå tror jeg. Eller 2006? Husker ikke. Tydelig at de har latt seg inspirere litt av glamourmodell-perioden på midten av 2000-tallet med de greiene med Vilde og Ellen og bildene på nettet. Og fantastisk dått.no er seff akkurat det samme som deiligst dått.no var. Så teit. Aldri vært inne på siden, men var mye snakk om den i media og sånn. 

Det uttrykket til Svein når han satt klar med et pizzastykke og PC-en og så kom det opp lettkledd bilde av datteren hans 😝

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
Cid skrev (Akkurat nå):

Det uttrykket til Svein når han satt klar med et pizzastykke og PC-en og så kom det opp lettkledd bilde av datteren hans 😝

Haha, ja! Den episoden så jeg faktisk idag og jeg lo så jeg holdt på å pisse på meg! :skratte: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Haha, ja! Den episoden så jeg faktisk idag og jeg lo så jeg holdt på å pisse på meg! :skratte: 

Det sykeste som hendte i serien må ha vært når Jens August og Charlotte hadde sex rett før det kom frem at de var søskne og så ble hun gravid og vi fikk den legendariske scenen hvor hun truer med å hoppe fra taket, førsteklasses skuespillerprestasjon det der 😂

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ghostface
Cid skrev (1 time siden):

Synes det er helt komisk i glamour hvordan det konstant skal handle om folk som blir sammen, slår opp og blir sammen 😝

Ja, derfor holder jeg meg heller til I gode og onde dager for der er det mer mystikk. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker
Cid skrev (19 minutter siden):

Det sykeste som hendte i serien må ha vært når Jens August og Charlotte hadde sex rett før det kom frem at de var søskne og så ble hun gravid og vi fikk den legendariske scenen hvor hun truer med å hoppe fra taket, førsteklasses skuespillerprestasjon det der 😂

Hoho, ja! NOT! 😂 jeg ble så pinlig berørt av den scenen. Hun som spilte Charlotte spilte ganske dårlig de første årene. Utrolig irriterende karakter, men hun var veldig morsom også. Utenom på slutten da med de jødegreiene med han jøden, det var utrolig kjedelig. Og hvor ble det av hesten hennes når hun stakk til Jerusalem med han fyren? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hoho, ja! NOT! 😂 jeg ble så pinlig berørt av den scenen. Hun som spilte Charlotte spilte ganske dårlig de første årene. Utrolig irriterende karakter, men hun var veldig morsom også. Utenom på slutten da med de jødegreiene med han jøden, det var utrolig kjedelig. Og hvor ble det av hesten hennes når hun stakk til Jerusalem med han fyren? 

Ble sikkert servert på Cleo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (37 minutter siden):

2005, var året Youtube ble grunnlagt. Haha, så ble Ellen og Vilde lastet opp der til Sveins store fortvilelse?

Anonymkode: a0fdf...5ef

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det noen som kan fortelle meg hvilken sesong, evt episode Asle Beck er med? Storm? har leid han inn for å synge for Cecilie.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er nå på sesong 6. Herregud, man blir avhengig! :ler: Ler godt av den noe slentrende filmingen. Plutselig er det en som tar av seg jakken, mens lydutstyret er festet i buksa :Knegg:

Mye stiv skinnjakke i datidens mote..

Linn Fylke  er like skummel, rett før jeg muter lyden hver gang hun er i bildet :fnise: Og Arne Marcussen....så mye kroppshår i monitor, burde ikke vært lov 🙈

For en tålmodighet vi hadde dengang....kidnappingen av Victoria, varer jo i det uendelige... 

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
Tradegy skrev (12 timer siden):

Er nå på sesong 6. Herregud, man blir avhengig! :ler: Ler godt av den noe slentrende filmingen. Plutselig er det en som tar av seg jakken, mens lydutstyret er festet i buksa :Knegg:

Mye stiv skinnjakke i datidens mote..

Linn Fylke  er like skummel, rett før jeg muter lyden hver gang hun er i bildet :fnise: Og Arne Marcussen....så mye kroppshår i monitor, burde ikke vært lov 🙈

For en tålmodighet vi hadde dengang....kidnappingen av Victoria, varer jo i det uendelige... 

Haha, hvorfor var det ingen som kjente igjen Linn Fylke? Forkledningen hennes var frakk, solbriller og skaut 😆 hun var ute hver dag, kjøpte avis med bilde av seg selv klarte hun også med den forkledningen 😂

Anonymkode: d8872...ce0

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Haha, hvorfor var det ingen som kjente igjen Linn Fylke? Forkledningen hennes var frakk, solbriller og skaut 😆 hun var ute hver dag, kjøpte avis med bilde av seg selv klarte hun også med den forkledningen 😂

Skulle trodd det var Pokémon eller noe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
Cid skrev (2 timer siden):

Skulle trodd det var Pokémon eller noe

Ja 🤭

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (18 timer siden):

Folk turte vel ikke å blande seg inn eller spørre henne, som regel er det sånn i det virkelige liv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ganske interessant å se hvordan kulissene og settene forandret seg gjennom årene.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 3 uker senere...

Har nå begynt på sesong 19. Sliter litt med å se på det Oscar og Benedicte gjør mot Astrid. Det minner meg nesten om da Arne Marcussen drev å forgiftet Hugo.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (14 minutter siden):

Har nå begynt på sesong 19. Sliter litt med å se på det Oscar og Benedicte gjør mot Astrid. Det minner meg nesten om da Arne Marcussen drev å forgiftet Hugo.

Det var helt sinnsykt og de skulle ha vært fengslet begge to for det 😡 Da hadde i tillegg Kenneth vært i live

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Cid skrev (6 minutter siden):

Det var helt sinnsykt og de skulle ha vært fengslet begge to for det 😡 Da hadde i tillegg Kenneth vært i live

Ja, jeg synes det er ekkelt å se på hvor falske de er og smisker med henne. Stakkars Astrid på 90 år som hadde sånn tiltro til dem ☹️ Har ikke kommet til det med Kenneth enda , men har jo sett det før. De skulle ha fått fengselsstraff for det ja.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...